آینه جم ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:قول های وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمینه تامین نیرو و تجهیزات بشرط تحویل بیمارستان دیر این استان محقق شده است.

به گزارش آینه جم ، دکترعلیرضا رئیسی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: کارهای ساختمانی بیمارستان دیر زیاد زمانبر شده این درحالی است که وزیر بقول خود عمل کرده و جذب نیرو و تجهیزات خریداری شده و منتظر تحول ساختمان هستیم.
وی ادامه داد: پیشرفت بیمارستان به مرحله خوبی رسیده اما بدلیل داشتن معارض زمین و محوطه، فرماندار و مسئولان شهرستان دیر در حال رایزنی هستند که بزودی این مشکل برطرف شود.
رئیسی یادآورشد: با شروع کار بیمارستان دیر نیروی پشتیبانی و خدماتی آن نیز جذب خواهد شد.
وی گفت: طرح کلینیک سیار داندانپزشکی مختص مناطق روستایی دوردست با حضور وزیر بهداشت و درمان مهرماه امسال در استان بوشهر اجرا خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود:گروه هدف در این طرح دانش آموزان مناطق روستایی دوردست زیر 14 سال سن است.
وی گفت: در مراکز 62 گانه بهداشت و درمان استان بوشهر دندان پزشک مستقر شده و مراکز جامع برای پیشگیری از بهداشت دهان و دندان در 12 مرکز در شهرستان ها با پیشرفت خوبی ایجاد شده که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود:در دولت تدبیر و امید اقدام های خوبی در زیرساخت های بخش سلامت انجام شده است.
وی گفت:در زمینه اسقرار پزشک درمراکز روستایی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز مراکز بهداشتی و تفاهم نامه خوبی با وزارت خانه به امضا رسیده که اکثر مراکز درمانی در حال بهسازی یا احداث هستند و طرح قلب سالم نیز در همه شهرستان ها استان بوشهر دائر شده است.
وی اظهارداشت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت بیش از 2 میلیون و 400 هزار ویزیت در کلینیک های تخصصی و بیش از 360 هزار از نفر مردم از مزایای این طرح در زمینه بستری استفاده کردند و بیش از 15 هزار و 200 زایمان رایگان انجام شده است.
رئیسی ادامه داد:افتتاح قسمت الحاقی بیمارستان کنگان، افتتاح بیمارستان دیلم و بهره برداری از اتاق های زایمان پیشرفته در خورموج و گناوه با حضور دکتر هاشمی در راستای افزایش شمار تخت های بیمارستانی در استان بوشهر است.

[کد خبر:AJ18072]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب