000000000000000000000000010hgg6.jpeg

 

آینه جم-در طی روزهای آخر برگزاری نمایشگاه لهستان مشتریانی برای خرید محصولات مختلف از جمله ABS و RUBBER به غرفه پتروشیمی جم مراجعه کردند که در طي مذاكرات صورت گرفته مقدمات ارتباط و تعامل ایشان با کارشناسان فروش و فنی شرکت توسعه پلیمر پاد جم فراهم گردید‌.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ تیم اعزامی این شرکت در نمایشگاه پلاست‌پل، با تمرکز بر حوزه لجستیک، توزیع و ارتباط با مصرف‌کننده نهایی و به دنبال شرکت‌ها و راهکارهایی برای کمک به این بخش‌ها، طي مذاکرات حضوری با شرکت‌های بازدیدکننده، پیشنهادات کاربردی آنان را جهت بررسی‌‌های آتی دریافت کردند.
هدف اصلی حضور هلدینگ پتروشیمی جم در نمایشگاه پلاست‌پل لهستان، یافتن بهترین و مطمئن‌ترین راه برای گرفتن بخشی از سهم بازار اروپا در حوزه پلیمر بود که برای دستیابی به این مهم مذاکرات مثبت با مهم‌ترین بازیگران پلیمر در این نواحی، یعنی توزیع‌کنندگان و شرکت‌های حمل صورت گرفت.
همچنین بسیاری از این شرکت‌ها در غرفه پتروشیمی جم حضور یافته و کارشناسان و متخصصان جم، در خصوص سیاست‌های کلی حمل و نقل، توزیع محصولات و شکل مبادلات مالی در این حوزه با ایشان به رایزنی و مذاکره پرداختند.
با توجه به ظرفیت بازار اروپای مرکزی برای خرید ۴ میلیون تن محصولات پلیمری در سال و استقبال شرکت‌های این منطقه، راهکارها و پیشنهادات بسیاری دریافت شد که پس از ارائه به مدیریت، تصمیم‌سازی در این راستا با هدف افزایش حجم فروش و گسترش بازارها انجام می‌شود.
لازم به ذکر است بیست‌وهشتمین نمایشگاه پلاست‌پل از ۲۱ تا ۲۴ می ۲۰۲۴، همزمان با ۰۱ تا ۰۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ در کشور لهستان برگزار گردید که شرکت پتروشیمی جم نیز در این دوره از نمایشگاه حضور پررنگی داشت.
[کد خبر:AJ45883]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب