00000000000000000000000000000000000000000000006negc0.jpg

 

آینه جم- فینال مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت های تابعه هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر به میزبانی سبلان، امروز برگزار شد و با قهرمانی تیم شرکت سپهر قطب لاوان به پایان رسید.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی، در مسابقه فینال دو تیم پتروشیمی سیراف انرژی و قطب سپهر لاوان به مصاف هم رفتند که  این بازی با نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید و تیم شرکت سپهر قطب لاوان قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.
همچنین در پایان مسابقه مراسم اهدای جام و مدال با حضور مهندس رضا کریمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان و خلیل شیخیانی مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان و مدیران و روسای پتروشیمی های تابعه هلدینگ برگزار شد.
مهندس کریمی در این مراسم با قدردانی از حضور و مشارکت تیم های شرکت کننده  تاکید کرد:  به همه شما تبریک می گویم، به خصوص تیم پتروشیمی قطب سپهر لاوان  که توانست قهرمان این دوره  شود. این حضور فعال نشان از طراوت و شادابی ذهنی و جسمی مجموعه هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر دارد که حقیقتا شایسته تحسین و قدردانی است.
وی افزود: ما به این شور و نشاط نیاز داریم و همواره تلاش کرده ایم در این راستا گام برداریم. انشالله شاهد تداوم برگزاری این مسابقات در این رشته و رشته های دیگر هم باشیم‌ که اثر بسیار مثبتی در فضای سازمانی و اجرایی همه مجموعه خواهد داشت.
گفتنی است در  این مسابقات که به میزبانی پتروشیمی سبلان در منطقه پارس جنوبی برگزار شد ، تیم های پتروشیمی سبلان ، پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، پتروشیمی دنا، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی سیراف انرژی، شرکت سپهر قطب لاوان حضور داشتند.

Screenshot_۲۰۲۴۰۷۰۳_۱۴۳۲۰۰_Chrome.jpg

Screenshot_۲۰۲۴۰۷۰۳_۱۴۳۱۲۶_Chrome.jpg

 
[کد خبر:AJ46331]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب