000151203_103533.jpg

آینه جم، رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: نفتی ها مجموعه فرهنگی و هنری در جم احداث می کنند.

اسدالله نیکخواه رئیس شورای اسلامی شهر جم در گفتگوی اختصاصی با آینه جم اظهار داشت: یکی از موضوعات که پیگیر آن هستیم احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شهر جم است.

وی با بیان اینکه شهرداری جم برنامه ساخت مجتمع فرهنگی داشته است ادامه داد: با توجه به قول مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر که مجتمع فرهنگی و هنری در جم با اعتبارات نفت احداث می شود برنامه ای برای ساخت مجتمع توسط شهرداری وجود ندارد.

نیکخواه با اشاره به اهدا زمین توسط شهرداری جم برای مجتمع فرهنگی و هنری ادامه داد: در سفر آتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان به جم پروژه نهایی می شود.

خبرنگاران از جلسات شورا استقبال نکردند

رئیس شورای اسلامی شهر جم در زمینه دعوت از خبرنگاران برای جلسات شورای شهر بیان داشت: سه جلسه خبرنگاران دعوت شدند اما خبرنگاران استقبال نکردند با این حال تلاش می کنیم در جلسات شورا که مصوبه دارد خبرنگاران دعوت کنیم.

نیکخواه در زمینه افزایش تعاملات شورا با شهروندان نیز گفت: گروه های مجازی در شهر جم ایجاد شده است و شهروندان می توانند به راحتی نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود به اعضای شورای اسلامی و شهردار منتقل کنند.

http://s6.picofile.com/file/8226233534/IMG_20151203_103617.jpg

رسانه های جم پویاترین رسانه های شهرستان های استان هستند

وی انتخاب شورایارها را گام دیگر در راستای استفاده از ظرفیت های شهروندان عنوان کرد و بیان داشت: رسانه های شهرستان جم از پویاترین و فعال ترین رسانه ها بین شهرستان های استان است و از انتقادات سازنده استقبال می کنیم.

بضاعت استفاده از مشاور مستقل وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر جم در پاسخ به سوال خبرنگار آینه جم در زمینه استفاده از مشاور با تجربه برای مطالعه و برنامه ریزی در راستای توسعه هم جانبه شهر بیان داشت : شهرداری و شورای اسلامی شهر جم برای اکثر برنامه ها و پروژه ها با افراد صاحب نظر و مسئولان مربوط مشورت می کند اما در زمینه استفاده از مشاور مستقل، بضاعت لازم وجود ندارد نیاز به پول کلان است.

نیکخواه از کلنگ زنی بلوار پادگان چمران خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با جذب اعتبارات استانی ادامه بلوار ولیعصر تا جاده کمربندی جم نیز اجرایی شود.

شهرداری 10تاکسی خرید می کنند

وی خاطرنشان کرد: در زمینه حمل و نقل نیز به جای سه مینی بوس، 10 تاکسی خریداری می شود این تاکسی ها با شرایط اقساطی به شهروندان متقاضی واگذار می شود تا در مسیرهای برنامه ریزی شده مشغول خدمت به شهروندان شوند.

http://s6.picofile.com/file/8226233500/IMG_20151203_103514.jpg

شهرداری 200میلیون تومان به ساخت مصلا کمک می کند

نیکخواه بیان داشت: در زمینه فرهنگی با مصوبه شورای اسلامی، شهرداری 200 میلیون تومان به ساخت مصلای جم کمک می کند.

دبیر برگزاری همایش روز جم در بخش پایانی گفتگو در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های روز جم گفت: تاکنون سه جلسه برگزار شده است؛ آغاز برنامه های هفته بزرگداشت روز جم، حضور مسئولان شهرستان و قرائت فاتحه در مرقد آیت الله فاضل جمی است، تقدیر از دکتر مجید اسدی و همچنین تقدیر از حاج مظفر مظفری نیز از برنامه هایی است که تاکنون نهایی شده است.

نیکخواه با بیان اینکه برای دعوت از سخنران همایش پایانی روز جم روی سه گزینه اتفاق نظر وجود دارد و در تلاش هستیم یکی از آنها را نهایی کنیم افزود: برگزاری جشنواره غذای محلی و لباس بومی و محلی برنامه جدید بزرگداشت روز جم است.

[کد خبر:AJ10451]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # خواجه احمدی 1394-09-13 10:15
تاکسی خرید می شود چون پول بیشتری از مردم نجیب گرفته شود. لطفا دلایل را بپرسید چرا مینی بوس حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهرداری جم دنبال نوآوری در جم باشد اعضای شورا و شهردار - شهر اصفهان، تبریز الگو بگذارند بازدید کنند و آن رویه پیش بگیرند با مشاور موافق نیستم چون مشاورها پول می گیرند فقط نظریه می دهند می روند.مرسییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # کمالی 1394-09-13 17:37
خرید تاکسی کار بسیار بجایی است ولی امیدوارم بر نحوه استفاده از آن به عنوان تاکسی نظارت شود تا به سرنوشت تاکسی های قبلی دچار نشود. تاکسی های قبلی با نقش کارت سوخت تاکسی در اختیار افراد خاصی قرار گرفت که تا امروز حتی یک مسافر هم جابجا نکرده اند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حمیدی 1394-09-13 17:38
اقا لطفا تاکسی های واگذاری چند سال پیش رو پس بگیرید و در اختیار افراد بیکار قرار دهید تا نقش تاکسی ایفا کنند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محسن 1394-09-13 21:25
آقای نیکخواه چرا بفکر مرکز دیالیز برا جم نبستید در صورتی که می تونید اگه بخواهید چرا پیگیری نمی کنید اصلا برا توسعه مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان تاحالا جلسه ای داشتید متاسفانه فقط بفکر پروژهای کلان هستید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # مخالف 1394-09-14 19:21
متاسفانه هستند کسانی که فقط برای اینکه در دوره ای که مثلا خدمت می کنند اسم بجا بذارن کارایی انجام میدن که فقط پول مصرف میشه و نتیجه ای هم نداره خوبه که انسان کار مفید انجام بده هر چند توی چشم مردم نباشه ولی از لحاظ زیربنایی قوی باشد در آینده مردم اثرات کار آنها را ببینند.کاش کارایی انجام بدیم که اقشار نیازمند هم توان استفاده داشته باشند وگرنه پولدارا که همیشه پشت هم هستند خداراشکر پولدار که باشی هم گناهانت بخشیده میشه و هم کارهایی که انجام میدی همه خوب میشن،مشکلات زیاد هستند اما بقول معروف سخن بسیار است و مجال اندک....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # ولایتی 1394-09-15 21:32
وزارت نفت برای اجرای پروژه فقط قول می دهد، همان شهرداری شروع کند بهتر است از من گفتن بود
فرهنگ و ارشاد جم فعالیت دارد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # مریم زارعی 1394-09-15 21:49
همایش روز جم، سال به سال ضعیف تر برگزار شده است ؛ با درایت اقای اسدالله نیکخواه و همراهی نخبگان، امسال زیبنده تر برگزار شود.
برخی کوچه های شهر هنوز آسفالت نشده اند کی انجام می شود؟
هتل کی در جم ساخته می شود هتل که کلنگ زنی شد چرا ساخته نشد؟
زیبا سازی در اولویت شهرداری جم است این اشتباه است زیرساخت‌ها مهمتر است تلاش
شهرداری برای جذب پول خیلی خوب است اما درست هزینه ها خرج نمی شود یا شاید من اطلاع ندارم.
مرسی از مطالب خوب سایت تون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب