0000000000000000008777u87182.jpg

آینه جم، نشست خبری استاندار بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش آینه جم؛ استاندار بوشهر در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار آینه جم مبنی بر وضعیت دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: دانشکده فنی و مهندسی جم تعطیل نمی شود و برای حل مشکلات دانشکده تلاش می کنیم.

براساس این گزارش، مصطفی سالاری در این نشست خبری بیان داشت:اعتبارات استان بوشهر در سال 93 در مقایسه با 92 رشد 3 برابری داشت که مجموع این وصولی به دستگا‌ه‌های اجرایی واریز شد.

سالاری با اشاره به اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار به استان از محل اعتبارات طرح‌های 15‌گانه امید از افزایش 2 برابری اعتبارات آلایندگی و ارزش‌افزوده در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی کل کشور در سال جاری در مقایسه با سال گذشته کمتر شده اما مدعی هستیم که این رقم در استان افزایش خواهد یافت ضمن اینکه پایین بودن اعتبارات تملک دارایی استان به هیچ پروژه‌ای لطمه نزده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص کسر12 درصد آلایندگی برخی مناطق و واریز آن به حساب استانداری و فرمانداریها را نادرست دانست و ادامه داد: امسال اعتبار دهیاریها در استان بوشهر دوبرابر شده است و 12 درصد آلایندگی مورد نظر نیز در همان بخش و یا شهرستان هزینه می شود.

استاندار بوشهر افزود: با وجودی که وضعیت قبولی در مراکز آموزش عالی متناسب با ظرفیتهای استان نیست اما رتبه قبولی امسال از 20 به 18رسیده است که باید برای ارتقای این جایگاه از اعتبارات 12 درصد آلایندگی یاد شده برای بهبود نظام آموزشی در استان تلاش کرد.

استاندار بوشهر در مورد رویکرد ایشان در ارتباط با انتخابات هم گفت: نظارت دقیق، عدم جانب‌داری از کاندیداها، امانت‌داری و اجرای قانون رویکرد ما در انتخابات است.

سالاری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دیدگاه شما در مورد انتقادات چیست، اضافه کرد: از انتقادات استقبال می‌کنم اما تسلیم زورگویی‌ها نمی‌شوم، مطالبه گری خصوصی را نمی‌پذیرم اما پاسخگوی مطالبه گری عمومی هستم.

استاندار بوشهر در ارتباط با وضعیت مدیریت روابط عمومی استانداری هم گفت: اصلاحات ساختاری در روابط عمومی‌ها از سوی وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال انجام است که پس از انجام این اصلاحات، وضعیت روابط عمومی استانداری هم مشخص خواهد شد.

سالاری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که در مورد توهین یکی از مدیران دولتی به اعتقادات مردم سؤال کرد، گفت: هیچ‌کدام از مدیران دولتی استان چنین کاری را نکردند و حتی کمترین توهینی هم نداشتند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد استخدام نیروهایی که دز سال 91 در آزمون استخدامی استانداری بوشهر قبول‌شده بودند، گفت: وضعیت بودجه‌ای خاصی در کل کشور وجود دارد و نمی‌شود از حقوق و مزایای کارکنان فعلی بگیریم و به دیگران بدهیم اگر قرار باشد از محل اعتبار حقوق کارکنان فعلی، وضعیت قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استانداری را مشخص کنیم بنده این راهکار را نمی‌پذیرم اما اگر اعتبار مجزایی به ما رسید قطعاً این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

[کد خبر:AJ10889]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب