000000000000000000000000000000000000000151220-WA0005.jpg

آینه جم؛ داوطلب انتخابات جنوب استان بوشهر گفت:با کوله باری از تجربه ۴ ساله و به عنوان یک تکلیف وارد صحنه عمل شدم.

به گزارش آینه جم؛ حجت الاسلام موسی احمدی( نماینده کنونی دیر، کنگان، جم و عسلویه) پس از ثبت نام برای انتخابات مجلس در حوزه جنوب استان بوشهر به خبرنگار ثلاث گفت: با توکل بر خداوند و عنایت اهل بیت و اعتماد به مردم عزیز حوزه انتخابیه، این بار هم برای حضور در مجلس و خدمت گزاری به مردم شریف کشور، مخصوصا مردم حوزه انتخابیه، اعلام آمادگی کردم.

وی افزود: با نگاهی که نسبت به ولایت و رهبریت دارم، مانند دوره قبل با تمام توان و قدرتم در این مسیر حرکت خواهم کرد.

این داوطلب انتخاباتی در حوزه جنوب استان ادامه داد: این چهارسال تجربه بسیارخوبی برایم بوده است که در میدان عمل بررسی های زیادی کرده و ظرفیت های پنهان و آشکار منطقه را شناخته و نقاط قوت و ضعف و آسیب ها را شناسایی نموده ام.

وی اضافه کرد: برای دوره آینده نیز ان شاءالله برنامه های بسیارخوبی چه در بحث صنعت و نفت و گاز و چه در موضوع دریا اعم از صیادی و تجاری و در زمینه گردشگری و کشاورزی و زیرساخت های فرهنگی و هنری و ورزشی و اجتماعی و بیمارستان ها و راهها دارم .

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: پروژه های بسیار خوبی را با موفقیت شروع و به اتمام رساندیم؛ یک سری پروژه ها نیز نیمه تمام مانده و یک سری دیگر در آغاز راه قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیتی که ما در تحریم­ها داشتیم و مشکلاتی که درطول این دوره کاری مجلس بود، ازظرفیت های منطقه ای خاصه نفت و گاز بهره برداری خوبی کردم و این امکانات و ظرفیت وجود  دارد که در  دوره آینده، با توجه به شناختی که پیدا کرده ام، بتوانم چندین برابر دوره قبل، که پساتحریم است پروژه های مهمی برای حوزه انتخابیه هم تعریف کرده و در نهایت به حول و قوه الهی اجرایی کنیم

این داوطلب انتخاباتی در حوزه جنوب استان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیتی که ما در تحریم ها داشتیم و مشکلاتی که درطول این دوره کاری مجلس بود، ازظرفیت های منطقه ای خاصه نفت و گاز بهره برداری خوبی کردم و این امکانات و ظرفیت وجود  دارد که در  دوره آینده، با توجه به شناختی که پیدا کرده ام، بتوانم چندین برابر دوره قبل، که پساتحریم است، پروژه های مهمی برای حوزه انتخابیه هم تعریف کرده و در نهایت به حول و قوه الهی اجرایی کنیم.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: در بعد اشتغال باید عرض کنم، فنس را شکستیم و وارد فنس پارس جنوبی شدیم. نشست با ریاست محترم جمهورو وزیر نفت و معاونین ایشان و مدیران عامل پتروشیمی ها و نشست های منطقه ای با مدیران فازهای مختلف، که همه اینها با کمک مسیولین شهرستان های حوزه انتخابیه توانستیم حضور خوبی در بحث اشتغال نیروهای بومی داشته  باشیم تا جایی که حق اشتغال نیروهای بومی را تثبیت کردیم. امروز هم ریاست  محترم جمهورهم وزیر و هم مدیران منطقه به این حق واقف و این حق  را به رسمیت می شناسند.در رابطه با موضوعات دیگر انشاءالله در آینده صحبت خواهم کرد.

وی گفت: اما مساله مهمی که می خواهم ازاین فرصت استفاده کرده و به آن اشاره کنم بحث حضور مردم در صحنه انتخابات این دوره است. با توجه به نگاه هایی که از بیرون به کشور و نظام ما وجود دارد و از درون هم احزاب و گروهها و شخصیت ها وارد عرصه انتخابات شده اند و همزمانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، می طلبد که  مردم حماسه دیگری خلق کنند و ان شاءالله مثل همیشه که درصحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعال  داشته و دشمنان را ناکام کنند چرا که حضور ما می تواند برنامه های دشمنان داخلی و خارجی را ناکام  و تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب سازد.

این داوطلب انتخاباتی مجلس یادآور شد: مجددا از کلیه عزیزانی که در دوره قبل محبت کردند و این دوره نیز برای حضورم پیشنهاد داده و اعلام حمایت کردند تقدیر و تشکر ویژه دارم و امیدوارم که بتوانم بعنوان سربازی در این سنگر نظام، با تمام وجودم افتخار خدمتگزاری به ملت و مردم حوزه انتخابیه داشته باشم.

حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: نقش رسانه در همه زمینه ها را اساسی می بینم چرا که افکار عمومی را جهت می دهد. یکی از مسایل مهمی که در حال حاضر رسانه باید بستر ساز آن باشند، بحث حضور پر شور مردم درعرصه انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

وی تاکید کرد: رسانه ها با پرهیز از هنجار شکنی و دوری از تخریب و حرکت های ضد اخلاقی، مردم و جامعه و کاندیداها را به سمت و سویی سوق داده و هدایت کنند تا مردم با واقعیت ها آشنا بشوند، بطوریکه بتوانند بر اساس صلاحیت ها و توانمندی ها و واقعیت ها رای بدهند، چرا که مجلس یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است و می طلبد که مردم با آگاهی انتخاب کنند؛ لذاست که من این مسولیت عظیم را برای رسانه می بینم که بستر ساز انتخاب خوب و حضور حماسی مردم در صحنه باشند.

وی عنوان کرد: بدین منظور من همیشه از رسانه ها تشکر کرده چرا که بحمدالله درهمه زمینه ها تا کنون موفق عمل کرده اند.

 

IMG-20151219-WA0012 IMG-20151220-WA0005 IMG-20151220-WA0006

[کد خبر:AJ11305]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # زاهد 1394-10-07 09:25
شیخ کشته اون پرستیژو ابهتت هستم
ان شا الله با رای قاطع بری مجلس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-3 # حيدر 1394-10-07 11:45
الحق و الانصاف نمايندگي مجلس برازنده دكتر احمدي است. انشالله براي بار دوم راهي بهارستان شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-3 # ابوذر 1394-10-07 20:21
شیخ امتحان خود را در دفاع از حریم ولایت با سربلندی پس داده است. خدا پشت و پناهش باد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شیر آهنکوه 1394-10-07 22:50
بوی جوی مولیان آید همی
یاد یار مهربان آید همی

کانال تلگرام سیداسدالله علمداری

همراه شو عزیز
telegram.me/
s-alamdari94
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب