000000000000000000000000000000000000013940605000223_PhotoA.jpg

آینه جم، رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان گفت: دانشگاه آزاد مرکز جم توسعه می‌یابد.

به گزارش آینه جم: فرماندار جم در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان و رئیس دانشگاه آزاد مرکز جم گفت: موافقت اصولی شناسنامه دانشگاه است که می بایست هر چه زودتر اخذ شود.

فتح الله نوروزی با اشاره به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد جم افزود: رئیس دانشگاه آزاد جم شرایط سختی را برای توسعه دانشگاه در پیش رو دارد که قطعا با توانمندی و کارآمدی لازم می تواند شرایط رابرای توسعه همه جانبه دانشگاه هموار سازد.

وی  ارتقای دانشگاه آزاد جم را از اولویت های مهم شهرستان دانست و تاکید کرد: لازم است رئیس دانشگاه آزاد با جدیت، موضوع ارتقای دانشگاه آزاد مرکز جم به واحد دانشگاهی را دنبال کند.

نوروزی عدم اخذ موافقت اصولی و نداشتن ساختمان آموزشی و اداری را از مشکلات مهم دانشگاه آزاد جم بر شمرد و تاکید کرد: موافقت اصولی شناسنامه دانشگاه است که می بایست هر چه زودتر اخذ شود.

فرماندار جم با تاکید بر لزوم اضافه شدن رشته های مرتبط با نیاز شهرستان گفت: هم برای تامین رشته برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و هم برای اشتغال در صنایع نفت و گاز باید نیاز سنجی و اولویت های شهرستان مدنظر قرار گیرد.

نوروزی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای رفع موانع و مشکلات دانشگاه آزاد جم دریغ نمی کنیم ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل و همراهی شاهد توسعه روز افزون دانشگاه آزاد جم باشیم.

دانشگاه آزاد مرکز جم توسعه می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان در دیدار با فرماندار جم بر تلاش برای توسعه دانشگاه آزاد مرکز جم تاکید کرد.

داوود یحیایی در این نشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد مرکز جم ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه دارد گفت: عظیم پور رئیس جدید دانشگاه آزاد جم توان بسیار بالایی دارد و آینده روشنی را برای دانشگاه در جم تصور می کنم.

وی ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت را بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: باید تلاش شود رشته های مرتبط با صنعت به خصوص صنایع نفت و گاز و نیز نیاز شغلی شهرستان جم به دانشگاه آزاد جم اضافه شود.

یحیایی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد جم طی چندسال گذشته موفق به اخذ موافقت نامه اصولی نشده است خاطر نشان کرد: رئیس جدید دانشگاه آزاد جم باید هم اخذ موافقت اصولی و هم جذب هیئت علمی را با جدیت دنبال کند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان با اشاره به توانمندی بالای رئیس دانشگاه آزاد جم در حوزه فناوری اطلاعات، ابراز داشت: از این ظرفیت می توان در تقویت برنامه های آموزشی روباتیک و هم چنین انتخابات پیش رو در شهرستان بهره برد.

دانشگاه آزاد جم به واحد ارتقاء می یابد

رئیس دانشگاه آزاد مرکز جم نیز گفت: این مرکز دانشگاهی در سال آینده به واحد ارتقا پیدا می کند.

جلیل عظیم پور با بیان این خبر گفت: پیگیری های لازم برای ارتقای دانشگاه انجام شده است و انتظار داریم تا تابستان سال 95 شاهد ارتقای دانشگاه آزاد جم باشیم.

وی با بیان اینکه فضای شهرستان جم برای فعالیت و کار و تلاش مهیاست افزود: جوانان جم از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه علمی و پژوهشی برخوردارند و قطعا با حمایت مسئولین شهرستان، توسعه دانشگاه آزاد مرکز جم امکان پذیر است.

عظیم پور از جذب رشته های مرتبط با نیاز شهرستان خبر داد و گفت: تقاضای اخذ مجوز برای افزایش رشته های مرتبط ارائه شده و به زودی شاهد افزایش رشته در دانشگاه آزاد جم خواهیم بود.

وی ساختمان مستقل را نیاز جدی دانشگاه دانست و افزود: مجوز خرید ساختمان اخذ شده و در حال عقد قرارداد با ماک هستیم که امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن ساختمان مهیا شود.

[کد خبر:AJ11721]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # سلامي 1394-10-19 13:39
بازم وعده ورويابافي مديران جناب عظيم پور بعداز يك ترم هنوز همون اوضاعه ك
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جمی 1394-10-19 15:06
آقای عظیم پور ساختمان برای دانشگاه احداث کند یا خرید کند گام بزرگ برای این دانشگاه محسوب می شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب