141764541886.jpg

به گزارش آینه جم، نتایج اولیه بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان بوشهر اعلام شد.

براساس شنیده ها حجت الاسلام والمسلمین عباس فقیه از داوطلبان مجلس دهم از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان است که از سوی هیات های اجرایی و نظارتی، صلاحیت ایشان مورد تایید قرار گرفته است درحالیکه شش نفر از جمله پورفاطمی از حوزه دشتی و تنگستان حائز تایید صلاحیت نشده اند.
برخی تحلیل گران معتقد هستند رد صلاحیت پورفاطمی خبری خوش در اردوگاه دادستان اعتدال گرای جم است که آستین تلاش برای فتح بهارستان در دهمین رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بالا زده است؛ گرچه وی تبلیغات انتخابات را برای روزهای قانونی تبلیغات انتخابات گذاشته است اما رایزنی هایی در شهرستان های تنگستان و دشتی داشته است و مورد استقبال نیز واقع شده است.
فقیه علاوه بر طرفداران خود، قطعا طرفدارانی از حجت الاسلام پورفاطمی (که رد صلاحیت شده است) نیز خواهد داشت.
حجت الاسلام فقیه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم علاوه بر تدریس حقوق در دانشگاه های دولتی و آزاد شهرهای جنوب استان بوشهر ؛ سوابق متعدد دیگری از جمله  امام جمعه موقت خورموج نیز در کارنامه دارد.

http://s7.picofile.com/file/8233895284/IMG_20160117_WA0006.jpg

***لازم به ذکر است حجت الاسلام فقیه اخیرا در جمع دوستانه ای بیان داشته است که از رد صلاحیت ها استقبال نمی کند و تعدد کاندیدا با سلایق گوناگون را سبب حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه پای صندوق های رای می داند.

 نتایج احراز صلاحیت ها در حوزه دشتی و تنگستان:

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان

تایید صلاحیت شدگان (9 نفر): سید کمال الدین شهریاری، یدالله شیخیانی، مهدی کمالی، غلام برزگری، امید بازیار، محمد پاکدل، محمد منصوری، صمد سلامی،حجت الاسلام عباس فقیه

ردصلاحیت شدگان (5 نفر): سید محمد مهدی پورفاطمی، یونس جعفری، نعمت اله سبحانی، احسان شکوه، صدرالله محتشم

عدم احراز (یک نفر): غلامحسین اسماعیلی

[کد خبر:AJ12078]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # همكارافتخاري 1394-10-27 17:05
درودبرحاج اقافقيه بزرگوار
درون ايشان سرشارازنيروهايي ست كه دراثررفتارايمان ي كه ايشان وخانواده محترمشان سرلوحه خويش داشته اند به وجود امده است،توانمنديهاي ي كه اگرخوب بكارگرفته شوندزمينه سازتوفيقات عديده وروزافزون برايشان خواهدبود راه يافتن به مجلس هم يكي ازانها و ظاهراازاقبال خوبي هم برخوردارند باارزوي توفيق مجددبرايشان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محدثی 1394-10-28 09:55
با آرزوی موفقیت و سربلندي برای حاج آقا فقیه دادستان محترم و عادل شهرستان جم، ایشان واقعا انسان متواضع، لایق و عادلی می باشند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهروند 1394-10-28 14:19
درخواستی از مسئولان شهرستان دارم مبنی بر اینکه سری به مکان شورای حل اختلاف بزنید و ببینید که مردم چقدر از بی درایتی کسانی که در آنجا کار میکنند زجر و بدبختی می کشند مثلا تابلو اعلانات یا برد نصب نکردند که مردمی که مراجعه میکنند بدونند چه مدارکی برای کسانی که مدرک گواهینامه ندارند و به شورا مراجعه نیاز دارند؟
یا برای توقیف پلاک خودرو؟
مثلا حداقل سی هزارتومان از موتورسوارانی که فاقد گواهینامه هستند پول میگیرند دریغ از راهنمایی یا لیست مدارک
عاجرانه از مسئولان درخواست رسیدگی دارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # از خطه شهید رئیسعلی 1394-11-21 11:40
فقیه نیروی پرتوان و متخصصی است. اهالی حوزه دشتی و تنگستان، انشاالله که نیروهای پرتلاش و متخصص را دریابند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب