به گزارش آینه جم، طی جلسه ای که درهیات تیراندازی استان بوشهر با حضور پوربهی مسئول حراست اداره کل تربیت و جوانان استان برگزارشد، مسئول روابط عمومی هیات تیراندازی استان و رئیس هیات تیراندازی شهرستان جم معارفه شدند.

چغادک نیوز نوشت:در این جلسه مسئول هیات تیراندازی استان بوشهر به ارائه عملکرد خود پرداخت و برنامه های پیش روی این هیات را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه های پیش روی این هیات برگزاری جام شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه فجر در مرکز استان می باشد که با استقبال زیاد علاقمندان این رشته روبرو شده است.

حجت اله نوری افزود: با تلاش های صورت گرفته هیات تیراندازی  شهرستان جم نیز راه اندازی شده است که هم اکنون  دارای  سالن 4 خطه آتش می باشد که به صورت الکترونیکی هدایت می شود و امروز نیزمسئول این هیات معرفی می شود.

 وی ادامه داد:  با توجه به اینکه هیات تیراندازی استان فعالیت های گسترده ای دارد و ورزشکاران این هیات نیز درمسابقات مختلف استان و کشور حائز مقام می باشند نیاز است افتخار آفرینی آنها به نحوه مطلوب و شایسته تری پوشش خبری داده شود که در این راستا طبق تصمیم اتخاذی مجمع مدیر روابط عمومی این هیات نیز معرفی می شود.

در پایان این جلسه طی حکمی حسین سرمشقی به عنوان مسئول روابط عمومی و سید حبیب اله بحر العلوم نیز به عنوان مسئول هیات تیر اندازی شهرستان جم معرفی شدند.