139411191452512157072684.jpg

آینه جم : زمان پخش برنامه های دو کاندیدای استان بوشهر در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صداوسیما از طریق قرعه کشی تعیین شد.

به گزارش « آینه جم »؛ براساس قانون، کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان از فرصتی در صداوسیمای استانی برای معرفی خود برخوردار می باشند که در بوشهر وقت 30 دقیقه ای برای هرکدام از نامزدها در رادیو و تلویزیون استانی تعیین شده است. همچنین برنامه آنها دوبار نیز بازپخش می شود.

گفته می شود غلامرضا فیاضی از شاگردان آیت الله مصباح یزدی که حوزه انتخابیه اش را از تهران به بوشهر تغییر داده، سه شنبه گذشته با حضور در صداوسیمای بوشهر برنامه تبلیغاتی خود را ضبط کرده و از استان خارج شده است. گویا وی برنامه ای برای فعالیت در قالب ستاد انتخاباتی و تبلیغات محیطی ندارد.

این در شرایطی می باشد که آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده کنونی استان در مجلس خبرگان و تنها کاندیدای تاییدصلاحیت شده این دوره از رقابت ها، برنامه ریزی در نقاط مختلف استان سخنرانی دارد و ستادهای تبلیغاتی وی نیز از آغاز فرصت 14 تبلیغات کاندیداهای این مجلس فعالیتش را آغاز کرده است.

انتخابات مجلس خبرگان دوره پنجم جمعه 7 اسفند برگزار می شود و بوشهر دارای یک نماینده در این مجلس و 2 کاندیدا می باشد.

براساس گزارش خلیج فارس؛ زمان پخش برنامه های دو کاندیدای مجلس خبرگان استان از صداوسیما به شرح زیر قرعه کشی شده است:

رادیو

شنبه یک اسفند- ساعت 10:10: حجت الاسلام فیاضی

یکشنبه 2 اسفند - ساعت 10:10: آیت الله حسینی بوشهری

همچنین یکبار برنامه این کاندیداها از رادیو بازپخش می شود:

دوشنبه 3 اسفند- ساعت 17:35: آیت الله حسینی بوشهری

سه شنبه 4 اسفند- ساعت 17:35: حجت الاسلام فیاضی

تلویزیون

شنبه یک اسفند- ساعت 20: آیت الله حسینی بوشهری

یکشنبه 2 اسفند- ساعت 20: حجت الاسلام فیاضی

همچنین یکبار برنامه این کاندیداها از تلویزیون بازپخش می شود:

دوشنبه 3 اسفند- ساعت 14:30: آیت الله حسینی بوشهری

سه شنبه 4 اسفند- ساعت 14:30: حجت الاسلام فیاضی

 

معرفی اجمالی حجت الاسلام فیاضی

حجت الاسلام غلامرضا فیاضی دومین کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در استان بوشهر است، چهره ای که گفته می شود چهره نزدیک به آیت الله مصباح یزدی می باشد.

 وی که اهل قم بوده، برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه تهران نام نویسی کرده، در لیست نهایی تاییدصلاحیت شده های شورای نگهبان قرار گرفت.

وی در آخرین ساعت های تغییر حوزه های انتخابیه کاندیداهای مجلس خبرگان که تا پایان وقت روز جمعه بود، با حضور در وزارت کشور حوزه انتخابیه اش را از تهران به استان بوشهر جابجا کرد.

غلامرضا فیّاضی‌ روحانی 64 ساله متولد شهر قم است و در سوابق اولیه وی آمده که «استاد سطوح عالی فقه، اصول، تفسیر و فلسفه در حوزه علمیه قم و عضو هیات مدیره موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)است.»

 

خبر مرتبط:   او را بهتر بشناسیم:آیت‌الله حسيني بوشهري؛ فقیه مردمی، یار رهبری+عکس

[کد خبر:AJ13196]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب