000000000000000000009958855.jpg

آینه جم، مهم ترین شنیده ها و خبرهای انتخاباتی سایت های خبری و شبکه های اجتماعی در دو روز ابتدایی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جنوب استان بوشهر

***از همه شهرستان های استان بوشهر خبر می رسد فضای عمومی شهرها ، رنگ انتخابات به خود گرفته است و در مراکز شهرستان ها، در دو روز گذشته ، ستادهای تبلیغات کاندیدا ، آغاز به فعالیت کرده اند.

***قیصر صالحی داوطلب رد صلاحیت شده جنوب استان بوشهر در هفته گذشته رایزنی های بسیاری با اصلاح طلبان شهرستان های مهر و لامرد در راستای اجماع بر سیدمحسن علوی داشته است و در نهایت روز پنجشنبه ، اصلاح طلبان این دو شهرستان با بیانیه ای ، بر حمایت از فرزند وزیر اطلاعات دولت روحانی تاکید کردند.

***دکترحسن شفیق فرد، اکبر طهماسبی و سیدعلیرضا افرندی مهمترین افراد سزشناس جنوب استان بوشهر هستند که از ادامه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند، به نوشته سایت های خبری، شفیق فرد و طهماسبی از حجت الاسلام موسی احمدی حمایت کرده اند و افرندی نیز از بردستانی حمایت کرده است.

***شنیده ها حاکیست گزینه مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه در جنوب استان بوشهر، سکینه الماسی است.

***شنیده های حاکیست مجید کنگانی، عبدالله حاجیانی، علی ایاز و حمزه زبیری از داوطلبان رد صلاحیت شده مجلس دهم ، از حامیان جدی گزینه اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر( حسین بردستانی ) شده اند و اظهار نظرهایی نیز در حمایت از این کاندیدای مجلس دهم داشته اند.

***خبر می رسد صندوق های جدید اخذ رای که براساس قول رییس جمهور شفافیت بیشتری نسبت به گذشته دارد به استان ارسال شده است. همچنین تعرفه رای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دو برابر واجدان رای استان دریافت شده است. شنیده می شود تعرفه رای استان ها متمایز می باشد و با استان های همسایه نیز تفاوت دارد. براساس قانون، متولدین 6 اسفند 1379 به قبل که پانزده سال تمام هستند، امکان شرکت در انتخابات دارند که در استان بوشهر شمار واجدان رای 671 هزار و 406 نفر اعلام شده است.

***انتشار یک عکس در فضای مجازی که یکی از کاندیداهای حوزه جنوب، با قرار دادن چند عدد شکلات به همراه عکس خود در یک مشما سعی در جذب آرای مردم داشته است باعث ناراحتی مردمان خونگرم جنوب شده است هر چند مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر آنقدر هوشیار هستند که رای خود را با شکلات معاوضه نکنند، اما اینگونه رفتارها قطعا نشانه خوبی برای کسی که می خواهد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشد نخواهد داشت.

***سکینه الماسی روز گذشته و در شهرستان دیر در اظهاراتی به سوالات جنجالی برخی شهروندان پاسخ داده است؛ الماسی درخصوص همراهی با اصلاح طلبان برای رفع حصر از موسوی، کروبی و رهنورد گفته: طبق قانون عمل خواهم کرد و قانون فصل الخطاب خواهد بود؛ وی درخصوص انتسابش به جریان انحرافی نیز گفت: منحرف کسانی هستند که می خواستند قامت ظریف را سیمانی کنند و من دستان ظریف را بوسه خواهم زد؛ الماسی در رابطه با هاشمی رفسنجانی نیز اظهار داشته: زحمات زیاد هاشمی قابل کتمان نیست و اظهر من الشمس است و تا هاشمی زنده است، انقلاب زنده است.

***دکتر احمدی نماینده فعلی مجلس در جمع خبرنگاران جنوب استان بوشهر گفته است به هر عهدی با مردم بسته ام وفادار بوده ام، از عملکرد خود راضی ام، گام های مهم برای توسعه زیرساخت های 4 شهرستان برداشته شد، با تجربه 4 ساله نمایندگی مجلس و با هدف عضویت در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کاندیدای مجلس دهم شدم و مطمئنم مردم به خدمتگزاران صدیق خود وفادار هستند.

***خبر می رسد عسکر جلالیان نماینده اسبق جنوب استان نیز در حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند باید با 25 کاندیدا بر سر یک کرسی رقابت می کند. جلالیان قریب 20 سال در فیروزکوه سکونت داشته است.

*** سیدجلال حق شناس به عنوان رئیس ستاد تبلیغات شیخ موسی احمدی در شهرستان جم و غلامعلی بدخشان به عنوان رئیس ستاد مرکزی تبلیغات الماسی منصوب شده اند.

***براساس نوشته یک سایت خبری؛ در یک نظر سنجی میدانی در شهرستان عسلویه در دومین روز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، بر خلاف تصور نماینده فعلی مجلس و تلاش های الماسی در این شهرستان، تاکنون ۶۰ درصد آراء این شهرستان به سمت حسین بردستانی سرازیر شده است؛ بردستانی با حمایت اصلاح طلبان استان بوشهر خوش بین است فاتح رقابت انتخاباتی مجلس دهم شود.

[کد خبر:AJ13226]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # مهدی بکران 1394-12-01 12:39
مجید کنگانی از هیچ کس تا الان حمایت نکرده. و خواعشا از نتم استاد سواستفاده نکنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب