7923_932.jpg

 آینه جم: دکتر عابدین عابدی زاده در جمع مردم انارستان با تأکید بر اینکه روح عدالت، برابری و انصاف باید در استان بوشهر استیلا یابد، تصریح کرد: بوشهر کانون فرصت‌های برتر و امکانات بی‌بدیل است و با مدیریت کارآمد می‌توانیم جهش توسعه‌ای استان را شتابی مضاعف بخشیم.

به گزارش آینه جم، این استاد دانشگاه های تهران بیان کرد: نیروهای بدبین، تنگ‌نظر و محدوداندیش دانسته و نادانسته مسیر رشد، توسعه و تکامل استان بوشهر را با تعویق و تأخیر مواجه می‌سازند.

وی اظهار داشت: استان بوشهر باید کانون گردشگری کشور در عرصه‌های علمی و تجارت منطقه‌ای باشد.

وی افزود: جامعه دیر،کنگان، جم و عسلویه بهره‌مند از نیروها، توانمندی‌ها و منابعی است که در بین طبقات، اقوام، اقشار، مذاهب و مناطق متفاوت استان پراکنده شده است و باید برای پیشرفت استان بسیج و به کارگیری شوند.

عابدی زاده با بیان اینکه حشمت و شوکت فردا به حکمت و دقت امروز ما بستگی دارد، خاطر نشان کرد: ملتی که خوب می‌اندیشد جامعه را، زمان را، آینده را او مدیریت می‌کند و گامهای خود را در فضای روشن بر می‌دارد و نه در محیط غبارآلود و تاریک.

وی ادامه داد: تنها با نهادینه‌سازی نظم، امنیت، اعتماد، مشارکت جمعی و هم‌افزایی متقابل است که می‌توانیم به جامعه‌ای بالنده مبدل شویم.

http://www.tavarta.ir/wp-content/uploads/2016/02/index-3.jpe

به نوشته بنا؛ دکتر عابدین عابدی زاده اظهار داشت: برای پیشرفت بوشهر باید نقد و اصلاح جایگزین تخریب و بدبینی شود و با اثبات‌ اندیشی است که اعتماد، همدلی و خوش‌بینی جایگزین تخریب و تضاد خواهد شد.

وی خطاب به مردم انارستان تأکید کرد: ما نمی‌گوییم به چه کسی رأی می‌دهید، اما به کسی باید رأی داد که تفکر هوشمند، مدیریت خردمند و همت بلند دارد؛ چرا که کنترل آینده در دستان کسانی است که امروز درست بیاندیشند، درست  پیش‌بینی کنند و درست انتخابات کنند.

عابدی زاده گفت: معتقدم تنها با صداقت، شفافیت و رابطه اعتمادآمیز با مردم می‌توانیم به نتایج دلخواه برای کسب رفاه و رسیدگی به مشکلات مردم برسیم.

وی با اشاره به نقش زنان در رشد و شکوفایی جامعه گفت: زنان ما از تعهد، تخصص و احساس مسئولیت بسیار بالایی برخوردارند و باید از حقوق زنان در جامعه، خانواده و محیط‌های کاری به درستی مراقبت و دفاع شود.

وی افزود: ارتقای تحصیلی زنان آنها را مهیای پذیرش نقش‌ها و مسئولیت‌های اساسی در کشور کرده است.زنان و دخترانمان، امروز به خودباوری، عزت‌نفس و دانش تخصصی بالایی دست یافته‌اند.

وی، انتخابات را عرصه رفاقت، رقابت و تبادل اندیشه‌ها دانست و گفت: هرچه مجلس از چهره‌های قوی‌تر، عاقل‌تر و هوشمندتر تشکیل شود، کشور از توان و دانش بهتری برای مدیریت هوشیارانه برخوردار خواهد شد.

این کاندیدای جوان جنوب استان تأکید کرد: اگر جوانان را باور کنیم آینده پرامید و توسعه‌یافته‌ای خواهیم داشت.

روزمه دكترعابدين عابدي زاده کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه

1-مشاور عالی ذخیره سازی گاز ایران

2-سابقه ی 8سال تجربه ی کاری برجسته در شرکت Eniایتالیا

3-رییس شورای راهبردی الزامات اقتصاد مقاومتی

4-عضو کارگروه طرح جامع اندیشه های نو قوه مقننه

5-دبیر فراکسیون مناطق مرزی کشور

6-دبیر فراکسیون صنعت حمل و نقل جامع کشور

7-دبیر فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس شورای اسلامی

8-مشاور اعضاء هیئت رئیسه ی کمیسیونهای اقتصادی،اجتماعی و کشاورزی در مجلس

9-مشاور امور مجلس دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

10-مدیر حوزه ی دفاتر ارتباطات نمایندگان جنوب شرق کشور در مجلس

11-سابقه ی 8سال فعالیت در شرکت گاز Eni ایتالیا

12-دکترای تخصصی جامعه شناسی سیاسی و استاد دانشگاه

13-مدیر پی گیری مطالبات امنیتی مناطق مرزی با حکم هیئت رئیسه ی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

14-کارشناس رسمی مجلس شورای اسلامی(10سال)

15-مربی کاراته
ما به ترازو و سنجیدن معتقدیم.

[کد خبر:AJ13280]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب