11123333.jpg

آينه جم؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جم از تثبیت مالکیت 350 هکتار از اراضی ملی جم به نفع دولت خبر داد.


به گزارش آينه جم؛ سید مصطفی احمدی در گفتگو با خبرنگار آينه جم اظهار داشت: با تلاش پرسنل منابع طبیعی شهرستان 17 هکتار از اراضی ملی جم نیز در سال جاری رفع تصرف شده است.
وی با اشاره به روند کاهشی زمین خواری در دولت تدبیر و امید طی دو سال اخیر یادآور شد: در سال های اخیر با توجه به سیاست های کلان دولت در حوزه منابع طبیعی، شاهد کاهش بسیار چشمگیر زمین خواری در شهرستان جم هستیم که امیدواریم این روند به صفر برسد.
احمدی از جدیت منابع طبیعی شهرستان برای مقابله با زیاده خواهی ها و تخلفات خبر داد و گفت: دیدگاه رهبری معظم انقلاب در زمینه صیانت از اراضی ملی، چراغ راه مجموعه منابع طبیعی است و در این راستا با متخلفان بدون مماشات برخورد خواهد شد.
وی اضافه کرد: البته مقابله با زمین خواری به معنای تضییع حق مردم نیست و قطعا در صورتی که مالکیت مردم در اراضی با توجه به ادله لازم، اثبات شود اجازه تضییع حقوق مردم را نیز نخواهیم داد.
 رئیس اداره منابع طبیعی جم با اشاره به 35 مورد ممانعت از تصرف اراضی در سال 94 در جم گفت: با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی، پرسنل منابع طبیعی نهایت تلاش خود را در زمینه حفظ و حراست از اراضی ملی انجام می دهند و موفقیت های خوبی نیز در سال جاری در بحث کشف و ممانعت از تخلف داشته اند.
احمدی به شعار هفته منابع طبیعی با عنوان " مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم" اشاره کرد و افزود: حفظ و نگهداری از منابع طبیعی جز با همراهی مردم امکان پذیر نیست و در این راستا از مشارکت سازمان های مردم نهاد استقبال می کنیم.

[کد خبر:AJ13739]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ريزي 1394-12-19 11:09
آقاي احمدي
زمين‌خواري در بخش ريز و بخصوص دهستان تشان بيداد ميكند. كجاي كاري؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محسن جمی 1394-12-19 12:10
زمین خواری دیگه کدوم صيغس بالاخره هر زمینی مالکی داره خب باید حداقل قانون در نظر گرفته بشه تا زمین به مردم برگردونده بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # حیدری 1394-12-19 14:54
زمینهایی که اختلاف دارند بادولت توی تشان مگر. زمین خواریست؟ریزی عزیز منصف باش مگر هرکس دنبال حقش باشد زمین خواراست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب