2026684.jpg

آینه جم؛ سکینه الماسی منتخب مردم حوزه جنوب استان بوشهر که اخیراً با حمایت حزب اعتدال و توسعه و همچنین رای اکثریت مردم حوزه انتخابیه  بهارستانی شد در همایش منتخبان اصلاح طلب و اعتدال گرای مجلس دهم با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر عارف حضور یافت.

به گزارش آینه جم، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور در نشست هم‌اندیشی برگزیدگان مرحله اول انتخابات و نامزدهای مرحله دوم ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان که صبح شنبه در کتابخانه ملی تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: باید از حضور حماسی مردم و بخصوص جوانان در خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر کنم. همچنین از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم و به خصوص پیام پس از برگزاری انتخابات ایشان که برای مجلس آینده نقشه راه خواهد بود.

عارف حضور مردم و اولویت دادن به منافع ملی را جزو راهبردهای اصلی در شورای سیاستگذاری عنوان کرد و افزود: خوشحالم به این دو آمار اشاره کنم که متوسط مشارکت مردم در گذشته ۵۹.۹ درصد بود و در انتخابات اخیر به ۶۲ درصد افزایش یافت. در تهران مشارکت ۴۷.۱ درصد بود که هم‌اکنون به ۵۰ درصد رسیده است.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان گفت: در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه فراکسیون امید را تشکیل خواهیم داد و بنا بر این است که هیچ حرکتی خارج از فراکسیون صورت نگیرد.

براساس گزارش خبرنگار آینه جم، سکینه الماسی منتخب مردم حوزه جنوب استان بوشهر که اخیراً با حمایت حزب اعتدال و توسعه و همچنین رای قاطع مردم حوزه انتخابیه، بهارستانی شد در این همایش حضور یافت.
http://media.mehrnews.com/d/2016/03/12/4/2026692.jpg

http://media.mehrnews.com/d/2016/03/12/4/2026684.jpg

[کد خبر:AJ13856]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # بنک 1394-12-24 23:38
خانم الماسی حیف که قیصر رو خریدی وگرنه الان شیخ اصولگرا نماینده بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب