0007777777.jpg

به گزارش آينه جم  ؛ اخبار دریافتی از تغییر یکی از مدیران استانداری حکایت می کند .

بر اساس این گزارش ؛ هر چند هنوز این خبر قطعی نشده اما شنیده ها نشان می دهد که به زودی استاندار بوشهر مدیرکل جدید روابط عمومی را منصوب می کند .

گزینه مورد نظر برای سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر حسن قلندری معاون کنونی تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است که مراجل انتصاب آن در حال انجام است .

با این شرایط اگر مشکلی ایجاد نشود وی در حالی این سمت را به عهده می گیرد که پیش از این جعفری ، زنده بودی و روشن ضمیر این سمت حساس را به عهده گرفتند که بیشترین تعامل با رسانه ها در دوره زنده بودی شکل گرفت .

هر چند در اداره روابط عمومی استانداری بوشهر خبرنگاران توانمند و صاحب نامی حضور دارند اما به دلیل اشکالات مدیریتی در این حوزه شاهد بیشترین تغییرات در این مجموعه هستیم به گونه ای که در سه سال گذشته سه مدیر برای این بخش منصوب شده است و در استانه آشنایی با چهارمین مدیر در این تشکیلات هستیم .

گفتنی است کریم جعفری از 26 بهمن ماه تا 15 شهریورماه 93 ،پیمان زنده بودی از 23 شهریورماه 93 تا اول شهریورماه 94 و اکبر روشن ضمیر نیز از اول شهریور ماه تاکنون سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در دولت یازدهم را به عهده داشته اند.

منبع:‌سوك 

[کد خبر:AJ14386]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب