0000000000066666.jpg

آینه جم:رئیس دادگستری جم از رشد 55 درصدی ورودی پرونده ها در سال 94 به دادگاه های کیفری، حقوقی و انقلاب خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ محمد سهیلی در نشست شورای اداری شهرستان جم با اعلام این خبر گفت: رشد ورودی پرونده ها به دادگاه های حقوقی، کیفری و انقلاب جم، واقعیت ناخوشایندی است و باید همه مسئولان برای حل این معضل تلاش کنند.
وی افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی نقش بسیار مهمی در کاهش یا افزایش ورودی پرونده ها دارد و لازم است اقدامات جدی برای رفع مشکلات انجام شود.
سهیلی با بیان اینکه عملکرد دستگاه قضا در شهرستان جم در سال 94 رشد 70 درصدی را نشان می دهد خاطر نشان کرد: این افزایش عملکرد در حالی صورت گرفته که هیچ افزایشی در بحث نیروی انسانی و امکانات در دادگستری شهرستان انجام نشده است.
رئیس دادگستری جم به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده های ورودی دادگاه های حقوقی، کیفری و انقلاب جم در سال 94 پرداخت و گفت: در سال گذشته ورودی پرونده های سرقت تعزیری افزایش 67 درصدی و ضرب و جرح عمدی نیز رشد 452 درصدی را نشان می دهد.
محمد سهیلی اضافه کرد: در بحث طلاق نیز پرونده های ورودی از 130 پرونده در سال 93 به 213 پرونده در سال 94 رسیده است که رشد 64 درصدی را نشان می دهد.
وی یادآور شد: البته آمارهای اعلامی مربوط به ورودی پرونده ها به دادگستری است و ممکن است بخشی از این پرونده ها نیز به صلح و سازش یا حکم برائت منجر شده باشد.

[کد خبر:AJ14733]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جعفر 1395-01-29 09:32
درود بر جناب آقای سهیلی
از موقعی که جناب سهیلی تشریف اوردند جم در دادگستری خیلی رونق گرفت از جمله جواب های انگشت نگاری چرا که قبلا دو هفته یا یک هفته ظول می کشید ولی حال همان روز جواب می دهند....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب