000000000ea5d.jpg

آينه جم ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور استقرار صنایع مختلف در شهرستان جم، ناحیه صنعتی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش آينه جم، سید حسین حسینی محمدی در دیدار با امام جمعه جم بیان داشت پیش بینی می کنیم در صورت تأمین زمین و زیرساخت های مورد نیاز، در سال جاری ناحیه صنعتی در شهرستان جم راه اندازی گردد .

وی در ادامه به برنامه های اعلام شده از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای کلیه وزارتخانه ها اشاره کرد و گفت: هفت پروژه مربوط به وزارت خانه صنعت معدن و تجارت می باشد، که در این پروژه ها موضوعات مدیریت واردات، توسعه صادرات، فعال سازی واحدهای راکد، بهره برداری از طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت ملی و استانی در سال ۹۵ و نوین سازی صنایع پیگیری خواهد شد.

[کد خبر:AJ15575]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # جوهری جمی 1395-02-27 12:10
یکی از نیازهای ضروری شهرستان جم می باشد. نظم ونسق دادن به صنایع، بهره وری بیشتر،انتقال صنایع و مشاغل آلاینده و مزاحم به بیرن از شهر، اشتغال زایی و حفظ محیط زیست و خیلی موارد خوب دیگر از مزایای ایجاد شهرک صنعتی است اما افسوس که از همان اول با پیش شرط تهیه زمین و زیر ساخت روبرو شده است. امیدوارم لااقل این یکی بدون هیچگونه عذر و بهانه ای عملی شود و بعد از چند سال تازه نیایند و بگویند مردم زمین ندادند. پرواضح است که اگر خیری این اقدام نیک را انجام دهد بسیار عالی و زیباست ولی مسئولین محترم فراموش نکنند که وظیفه مردم اهداء زمین برای دانشکده و ساختمان پلیس و شهرک صنعتی و دانشگاه آزاد و... نیست . هرچند امیدوارم برای کارهای خیر همه از هم پیشی بگیرند ولی این موضوع نباید بهانه و دلیلی برای انجام نشدن برخی کارها گردد. در سطح شهر بسیاری از تعمیر گاه ها ،جوشکاری ها و کارگاه های مختلف در حال فعالیت هستند که به هیچ عنوان زیبنده مبلمان شهری نیست و مزاحمتهای زیادی نیز برای تمامی شهروندان ایجاد کرده است. احداث شهرک صنعتی می تواند برای همیشه این معضلات را از بین ببرد. امیدوارم مدیر محترم سایت وزین آینه جم حداقل هر 6 ماه یکبار این خبر را بازنشر کنند تا به مانند دهها و صدها قول دیگر من جمله راه جم به پالایشگاه و انتقال آب به جم به بوته فراموشی سپرده نشود. امروز 28 اردیبهشت 95 می باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # عضو شورای اسلامی 1395-02-27 12:38
مرسی ، خبری خوش و عالی برای جم است مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب