00000000000000000000000100hggf.jpg

آینه جم- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: آیت الله رییسی بااخلاص، باصداقت، باپشتکار و مرد خدمت بود و در خستگی ناپذیری، خدمتگزاری، کار و تلاش از خود رکوردی برجای گذاشت که مثال زدنی و بی نظیر است.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-سخاوت اسدی در حاشیه برگزاری نشست مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت های مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس اظهار داشت: از آنجایی که این شرکت ها از  شرکت های اصلی تولید گاز در سکوها و پالایشگاه ها محسوب شده و تامین زیرساخت های منطقه را برعهده دارند لذا به هماهنگی های دقیق و گسترده ای با یکدیگر نیاز داریم که به همین جهت به صورت فصلی جلساتی برگزار می کنیم.
وی با اشاره به شهادت رییس جمهور و همراهانش در سقوط بالگرد ابراز داشت: از طرفی به دلیل وقوع اتفاق بزرگ و جبران ناپذیرِ شهادت رییس محترم جمهوری اسلامی ایران، دکتر رییسی و یاران شهیدشان، ضرورت دارد که مراکز تولید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند تا تولید بدون وقفه انجام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با مدیران این شرکت ها، افزود: در نشستی که با این مدیران برگزار شد، هماهنگی های لازم  در حوزه های مختلف از تعمیرات و اورهال پالایشگاه ها و سکوها گرفته تا رفع معایب و مشکلات اجرایی در سکوها، پالایشگاه ها و سایر نقاط مباحثی مطرح شده است.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید در روند امور کشور خللی پیش بیاید لذا صنعت نفت به عنوان یکی از زیرساختی ترین صنایع کشور که تامین انرژی را برعهده دارد،  بر اساس دستور وزیر محترم نفت و مقام عالی شرکت ملی نفت و سایر مسئولین، در اماده باش کامل هستند تا تولید بدون وقفه و بدون هیچ خللی انجام شده و تامین گاز مردم، صنایع، پتروشیمی ها به ویژه نیروگاه های تامین برق کشور مانند گذشته همچنان انجام شود.
اسدی درمورد خصوصیات رییس جمهورِ شهید هم گفت: آیت الله رییسی مرد خدمت، اخلاص، صداقت و پشتکار بودند.
وی خستگی ناپذیری را از خصوصیات بارز شهید آیت الله رییسی عنوان کرد و ابراز داشت:  رییس جمهورِ شهیدمان در خستگی ناپذیری، خدمتگزاری، کار و تلاش از خود رکوردی برجای گذاشت که مثال زدنی و بی نظیر است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درمورد دستاوردهای دولت آیت الله رییسی نیز گفت: دولت سیزدهم در حوزه نفت و گاز دستاوردهای قابل توجهی داشت که افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و همچنین افتتاح فاز ۱۱ در سال گذشته از دستاوردهای مهم این دولت به شمار می آید.
اسدی با بیان این که در سال جاری چندین طرح را آماده افتتاح داشتیم، ابراز داشت: قرار بود رییس جمهور برای افتتاح این طرح ها در منطقه حضور پیدا کنند که متاسفانه با از دست دادن ایشان به تعویق افتاد.
وی افتتاح طرح های متعدد، اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و همچنین تعیین تکلیفِ پروژه های بلاتکلیف مانند طرح فشارافزایی را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در صنعت نفت دانست.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در پاسخ به سئوالی درمورد خدمات دولت سیزدهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی در وزارت نفت نیز گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی با رویکردی که رییس جمهور و وزیر نفت داشتند، رشد چندصد برابری اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتم وزارت نفت حدود ۱۴ الی ۱۵ هزار میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی پروژه دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درمورد مسئولیت های اجتماعی در استان بوشهر نیز گفت: در سفر دوم آیت الله رییسی به استان بوشهر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که بخشی از آن را شرکت ملی نفت و بخشی هم توسط شورای راهبردی تامین می شود و پروژه ها هم در حال اجرا هستند.
اسدی در حوزه اشتغال نیز گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور محترم در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اشتغال جوانان بومی رکورد بی نظیری داشتیم.
[کد خبر:AJ45843]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب