0000000000000000000000000003b534a2.jpeg

 

آینه جم- مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول ضمن دعوت از همکاران خود برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، آن را تأییدکننده حکومت مردم بر مردم برشمرد. 
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت، ضمن برشمردن اهمیت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات، لازمه انتخاب کاندیدای اصلح را برگزاری انتخابات آزاد و حضوری حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی دانست.
 
. وی حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را وظیفه سیاسی و شرعی شهروندان برشمرد و افزود: دولتی مشروعیت و قدرت تحول در زندگی مردم را دارد که حمایت همه جانبه و تأیید حداکثری را با خود همراه داشته باشد. 
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از کارکنان این شرکت خواست که حضور پرشور پای صندوق‌های رأی داشته باشند و تصریح کرد: از همکاران خودم استدعا دارم، همچون حماسه حضوری که در اسفند ماه گذشته، در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری رقم زدند، مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری محقق کنند و همه ما را در پیشگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند سازند. 
حیدرزاده در پایان ضمن احترام به مقام شامخ شهید جمهور و همراهان، افزود: انتظار دارم تمامی امکانات و راهبردها را برای تحقق حضور حداکثری کارکنان شرکت، شرکت‌های همجوار و جوامع محلی به‌کار بگیرید. 
روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول نیز در همین راستا در اولین قدم، با تکیه بر فرموده مقام معظم رهبری درباره انتخابات در حرم مطهر امام راحل (ره) در تاریخ ۱۴ خرداد‌ماه ۱۴۰۳، همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، مبنی بر «مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت»، پرچم منقش به این جمله راهبردی برای مشارکت حداکثری را به اهتزاز درآورد.
 پیش از این شرکت پلیمر آریاساسول با اهتزاز پرچم مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال 1402، زمینه حضور حداکثری کارکنان و جوامع منطقه را فرآهم کرده بود که در نتیجه حضور پر رنگ کارکنان شرکت در این رویداد رقم خورد.
[کد خبر:AJ46167]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب