00000000000000000000000000000000008iu480.jpg

 

 

آینه جم-عبدالرضا کللی
حضور مداوم پارس جنوبی جم در صحنه فوتبال کشور حدود یک دهه است که تثبیت شده و علیرغم تمامی فراز و نشیب‌ها این مجموعه توانسته خود را در تمامی رده های سنی و تشکیل تیمهای پایه در فوتبال ایران مطرح کند.
در این بین، علیرغم ثبات موجود و اینکه برای تشکیل یک تیم قوی باید تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی استفاده کرد، انتظار می رود بیش از گذشته از وجود نیروهای بومی استان در بدنه باشگاه و تیم پارس جنوبی جم استفاده شود تا بتوان فرصت مناسب تری برای ظهور استعدادهای فوتبالی استان فراهم شود.
با احترام به همه مربیان چند سال گذشته تیم پارس جنوبی جم، باید اذعان داشت که به مربیان بومی هم باید فرصت داد، مربیانی همچون غلامرضا دلگرم که در سطح فوتبال کشور به عنوان یک مربی با دانش و با اخلاق مطرح می باشد.باشگاه پارس جنوبی حم در همه مسابقات فوتبالی بازیکنان زیر ۲۳، امید و جوانان حضور دارد ولی جای سوال اینجاست که چرا این سهمیه ها هم در چند سال اخیر کمتر به بومی ها تعلق گرفته است؟
درصورت توجه ویژه به برخی از مربیان و بازیکنان بومی که در میان سلیقه های مدیریتی و ساختاری از فوتبال استان دور شده و در تیمهای دیگر کشور فعالیت دارند، می توان با تجمیع تمام ظرفیت های فوتبالی استان، یک تیم فنی قوی راهی رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور کرد.
[کد خبر:AJ46198]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب