IMG_4089-768x576.jpeg

 

به  گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، شرکت جم صنعت کاران در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مواد اولیه صنعت پلاستیک روسیه از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ لغایت ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ حضور دارد. 
عضو موظف هیات مدیره و معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت جم صنعت کاران به نمایندگی از این شرکت در نمایشگاه روس پلاست ۲۰۲۴ حضور دارد.  
   دکتر خیریان با اشاره به این مطلب که نمایشگاه روس پلاست  همواره در حال رشد و توسعه می‌باشد، عنوان کرد: ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه، در حال تلاشیم  که از ظرفیت شرکت های حاضر در این رویداد بهره ی لازم را ببریم. در این خصوص نشست هایی با مدیران و نماینده های شرکت های حاضر در این نمایشگاه داشته ایم. همچنین با حضور در سمینارهای تخصصی و عمومی، تلاش می کنیم  از این طریق بتوانیم باب جدیدی را برای تبادل نظر، توسعه و تعامل  باز کنیم.  
وی بیان کرد: در واقع یکی از اصلی ترین اهداف ما از حضور در این نمایشگاه مهم، تکمیل زنجیره ارزش برای شرکت ها و مشتریان است.
عضو موظف هیات مدیره و معاون بازرگانی و توسعه بازار شرکت جم صنعت کاران توضیح داد:  زنجیره ارزش مجموعه‌ای از مراحل متوالی است که برای ایجاد یک محصول نهایی، از طراحی اولیه تا رسیدن به دست مشتری، انجام می‌شود و در هر مرحله از فرآیندهای آن، ارزشی به محصول افزوده می‌شود؛ مراحلی مانند منبع‌یابی، تولید و بازاریابی محصول. زنجیره ارزش موجب افزایش کارایی تولید است تا یک شرکت بتواند حداکثر ارزش را با کمترین هزینه ممکن ارائه دهد. 
گفتنی است که روس‌پلاست یک نمایشگاه حرفه‌ای، پیشرو و در حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری‌های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه همواره در حال رشد و توسعه می‌باشد و با مخاطبان منحصر به فرد خود شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می‌کند. 
در نمایشگاه روس پلاست ۲۰۲۴ بیش از ۴۰۰ تولید کننده و تامین‌کننده از روسیه و کشورهای خارجی آخرین پیشرفت‌ها و تجهیزات مدرن در زمینه طراحی و مهندسی محصول، تجهیزات و مواد برای تولید محصولات پلاستیکی، تولید قالب‌ها، فناوری‌های افزودنی و پرینت سه‌بعدی، طیف وسیعی از محصولات را  معرفی و ارائه خواهند کرد
 

 

IMG_4090-768x576.jpeg

IMG_4088-768x432.jpeg

[کد خبر:AJ46196]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب