00000000000000000000000000000000ageHandler.jpeg

 

آینه جم- غرفه‌ پتروشیمی جم در روز اول نمایشگاه روس‌پلاست 2024 میزبان جمعی از مشتریان روسی و سایر کشورها بود.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در روز اول نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو، برگزارکنندگان این رویداد جلسه‌ای با حضور شرکت های مهم ایرانی و چینی و مسئولان روسی داشتند. در این جلسه در خصوص استراتژی پتروشیمی جم در بازار CIS و روسیه بحث و گفتگو شد. همچنین معاون سفیر ایران در روسیه نیز پیشنهاداتی جهت تسهیل پرداخت‌های مالی توسط شرکت‌های روسی به طرف ایرانی و تعریف کانال مشخص و سازوکاری برای تسهیل و تسریع تراکنش‌های مالی و تکمیل خط راه‌آهن کریدور شمال-جنوب با هدف تبدیل ایران به هاب اتصال شمال به جنوب مطرح کرد.
مشتریان مختلف روسی در غرفه جم حضور پیدا کرده و به سوالات آنان در خصوص محصولات و قیمت‌ها، نحوه پرداخت مالی و شرایط رقبا در بازار روسیه پاسخ داده شد و توضیحات لازم به ایشان ارائه گردید.
همچنین مراجعه‌کنندگانی از روسیه و سایر کشورها درخواست محصولات شیمیایی، پلیمری و پروپیلن داشتند که فرم‌های CRM توسط آنها تکمیل و ثبت شد. و مشتریان مهمی نیز با تقاضای 6000 تن محصول در سال مراجعه و با انجام سریع رفع نقص مدارک و دریافت کد ثبت و ارائه پیشنهاد، موقعیت استفاده از فرصت نمایشگاه برای خرید در بازار روسیه فراهم شد.
در ادامه‌ی مذاکرات و جلسات روز اول مراجعه مشتری وفادار هندی که سال‌های قبل خریدار بوتن1 بوده مجدداً به غرفه جم مراجعه و تقاضای خرید بوتن1 را داشت.
در این رویداد نمایشگاه در چند بخش مختلف در حال برگزاری است و‌ شرکت‌های پتروشیمی جم، مارون، تبریز، شازند، و آریاساسول در کنار پاویون شرکت ملّی صنایع پتروشیمی و شرکت‌های تجهیزات جانبی، بسته‌بندی پلیمر و پلاستیک حضور دارند.
شایان ذکر است، تریدرها و مشتریان روسی به دنبال راه‌های ارتباطی برای خرید بودند که با چه نوع پرداختی می‌توانند با  جم تعامل و همکاری داشته باشند و موضوعاتی همچون تحریم‌های ناشی از جنگ، دسترسی‌ها، گزینه‌های جایگزین، فرصت و رویکرد کشورهای حوزه خلیج‌فارس محور مذاکرات آنان با نمایندگان پتروشیمی جم در روز اول نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو بود.
گفتنی است پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت 150 متر در پاویون یک نمایشگاه بین‌المللی روس‌پلاست در کنار دیگر پتروشیمی‌ها و رقبای داخلی و خارجی در حوزه صادرات مواد پلی‌اتیلنی حضور پر قدرت خود را به نمایش گذاشته است.
[کد خبر:AJ46187]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب