0000000000000000000000000000IMG11132865.jpg

به گزارش آینه جم ، بعد از درج یادداشتی در این سایت خبری  پیرامون حواشی انتخابات هیات رئیسه کمیسیون انرزی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم ، جوابیه ای برای این سایت خبر ارسال کرد متن جوابیه بدین شرح است:

به نام خدا

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانیهای عزیز مطالب ذیل را اختصارا جهت تنویر افکار عمومی به دلیل درخواست عده زیادی از مردم بیان میکنم.

هرچند با توجه به عهدی که با مردم بستم هدفم توسعه و ارتقای استان وعدم ورود به حاشیه ها و بازیهای سیاسی میباشد اما اصرار عده ای از هم استانیهای عزیز م را واداشت تا این مطالب را مبنی بر روند انتخاب هیات رییسه بیان کنم.

مقدمتا بیان کنم باتوجه به ارتباطات گسترده ای که با رئوسای شعب داشتم برای هر 3 نماینده استان که متقاضی کمیسیون انرژی بودند رایزنی گسترده ای کردم. که خود خانم الماسی درحضور بنده اقرار کردند هر کجا رفتم رایزنی کنم گفتند شیخ سفارش شما را کرده است.

بعد از تعیین اعضای کمیسیون بحث هیات رییسه خیلی جدی شد.ما بر آن شدیم که حتما با توجه به ظرفیتهای استان بوشهر باید سهمی در هیات رییسه داشته باشیم. دوستان خوزستانی پیشنهاد نائب رییسی را به من دادند، با خانم الماسی مشورت کردم که پیامک ایشان موجود است گفت "بشرطها و شروطها" که من هم سخنگو شوم من درجواب ایشان گفتم شرط نمیخواهد هر کمکی از دست من ساخته شود انجام میدهم ایشان، شفاها به من گفت " هر گروهی که من را به عنوان سخنگو انتخاب کنند من رای به همان شخص میدهم".

در روز یکشنبه که قرار بود ساعت 2 ظهر جلسه رسمی انتخاب هیات رییسه برگزار شود صبح آن روز ساعت ۸،چهارده نفر ازاعضایی که باهم هماهنگ بودند دعوت شدند از جمله من و خانم الماسی.

در آن جلسه با توجه به اینکه اکثریت اعضا بودند همه هم قسم شدند و به خدای متعال قسم یاد کردند که هر نتیجه ای در این جلسه اتخاذ شد در جلسه رسمی اعمال گردد.

اول بحث ریاست کمیسیون مطرح شد که 3 نفر بودند آقایان حسنوند ادیانی و امیری خامکانی آقایان امیری و ادیانی جهت همدلی انصراف دادند وآقای حسنوند به عنوان تک گزینه ریاست معرفی گردید.

بحث نائب رییسی مطرح شد من که قصد داشتم به عنوان نائب رییسی و با پیشنهاد دوستان ثبت نام کنم چون آقایان امیری و ادیانی ثبت نام کردند انصراف دادم و دوستان هم بدون رقیب برای نائب رییسی اول و دوم مشخص شدند

بحث سخنگوی کمیسیون مطرح شد که خانم الماسی و قره خانی که در جلسه حضور نداشت و از طرف یکی از دوستان مطرح شد ثبت نام کردند خانم الماسی در بیاناتی به اعضای کمیسیون اظهار داشت "با توجه به اینکه من تنها خانم در کمیسیون هستم از شما انتظار دارم که به من رای دهید". آقای حسنوند پیشتهاد داد تا با هر دو ایشان شما صحبت کنم. یکی از شما به اتفاق بمانید خانم الماسی اصرار داشتند باید تکلیف الان مشخص شود. بنا بر رای گیری شد من و آقای حسنوند در منظر خانم الماسی به ایشان رای دادیم که ایشان 3رای و آقای قره خانی 11رای کسب کردند که به عنوان سخنگو تعیین شد.

بحث دبیر کمیسیون مطرح شد که من و آقای کرم پور ثبت نام کردیم و خانم الماسی هم اعلام آمادگی کرد که مورد اعتراض همه اعضا قرار گرفت زیرا ایشان کاندیدای سخنگویی بود ولی ایشان اصرار داشتند ثبت نام کنند. باتوجه به اینکه 3 نفر بودیم بنا بر رای گیری شد من 13رای آقای کرم پور 9 رای و خانم الماسی 2 رای کسب کردند.

وارد صحن علنی مجلس شدیم ولی رایزنیها همچنان ادامه داشت در طول جلسه علنی مجلس خانم الماسی با همه اعضا صحبت و گلایه کرد. بعضی از دوستان که در جلسه نبودند اظهار داشتند به احترام خرد جمعی ما تصمیم دوستان درجلسه غیرعلنی را میپذیریم البته دوستان دراکثریت بودند. ساعت 2 جلسه رسمی با 22 نفر از اعضا برگزار شد طبق عهدوتوافق قبلی آقای حسنوند تک گزینه ریاست بود که با 20 رای انتخاب شد.

برای نواب رییس هم آقایان امیری و ادیانی بدون رقیب کاندیدشدند آقای امیری 20 رای و آقای ادیانی 18 رای به عنوان نواب انتخاب شدند.

بحث سخنگویی بود آقای قره خانی تک گزینه سخنگویی هم با20رای انتخاب شد. بحث دبیران که مطرح شد من و آقای کرم پور اسم نوشتیم در تعجب همگان خانم الماسی که به نظر خودش رایزنی صبح را موثر میدانست با نقض سوگند صبح کاندیدا شد و آقای امینی هم که درجلسه نبود کاندیدا شد.

4 نفرکاندیدای دبیری:

آقای کرم پور 18 رای

آقای خدری17رای

آقای امینی 4 رای و خانم الماسی 2 رای کسب کردند.

در جایی که باید از این ظرفیت به وجود آمده حقوق از دست رفته استان را مطالبه کنیم ایشان در حرکتی عجیب سخنان کذبی را به زبان آوردند هر چند من بعضی از حرکات و سکنات و رفتارها را خلاف شان نمایندگی میدانم ولی این حرکات را ناشی از بی تجربگی ایشان می دانم و همچنان به جو وفاق وحدت و همدلی برای توسعه استان نیازمندیم من همچنان کل استان را حوزه انتخابیه ام میدانم و ارادتم نسبت به مردمان شریف و نجیب دیر کنگان، جم و عسلویه کماکان باقیست همچنان که در مراجعاتم این را نشان دادم ضمنا اسامی تمام اعضای کمیسیون و سخنگوی کمیسیون جهت صحت وسقم موضوع و شناخت بیشتر مردم موجود میباشد و تقاضایم این است مردم عزیز حتی المقدور با اعضای کمیسیون یا رییس آن که زمانی استاندار بوشهر بوده است تماس بگیرند تا خدمتگزاران خود را بهتر بشناسند.

عبدالحمید خدری

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم

 

*** سایت آینه جم اماده است در راستای تنویر افکار عمومی توضیحات سکینه الماسی نماینده حوزه جنوب استان بوشهر را نیز منتشر کند.

[کد خبر:AJ16392]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # افضلی 1395-04-03 07:28
یادش بخیر رییس مجمع نمایندگان استان رامیگم دکترجلالیان واقعٱجاش خالیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب