8646orig.jpg

آینه جم؛ محمد صفائيان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در واکنش به اظهارات امام جمعه جم نامه ای سرگشاده برای او ارسال کرده است.

این اقدام در پی اظهارات حجت الاسلام گنجی در نشست روز خبرنگار مبنی بر اختلاس 13 میلیاردی در اجرای یک دهکده گردشگری در پارس جنوبی صورت گرفت؛ اظهاراتی که نشانه های آن به سوی پروژه ای رفت که توسط شرکت پازارگاد در مساحت 15 هکتار  اواخر پارسال افتتاح شد.

در نامه مدیرعامل شرکت پازارگاد، عنوان شده است: طبق اذعان بسیاری از بازدیدکنندگان، این محل سراسر نوآوری و استفاده از کالاهای مازاد پارس جنوبی است، ضمن اینکه در صورت صحت حتی یک درصد ادعای شما درباره بروز این اتفاق، آیا راه نهی از منکر اینگونه است که بدون هیچگونه تحقیقی، دو هزار نفر پرسنل را با نام بردن شرکت زیر سوال برد؟! خدا، تقوا، پل صراط، آبروی مسلمان که از خانه خدا محترم تر است در بحث شما چه جایگاهی دارد؟! 

وی در پایان خطاب به امام جمعه جم نوشته است: حضرتعالی هر ارگانی که طلاح می دانید را جهت صحت و  سقم  مطالب عنوان شده  بگمارید تا حقایق بر شما روشن گردد  و  در صورت رسیدن به  خلاف  مطالب اظهار شده، گزارش کننده یا گزارش کنندگان را رسوا نمایید./خلیج فارس

[کد خبر:AJ17873]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # سنگی فرد 1395-06-13 21:30
بااحترامی که نسبت به حاج آقا گنجی دارم باید عرض کنم با شناختی که ازشخصیت حاج آقا صفاییان دارم این وصله ی ناجوربه ایشان نمی چسبد. باتشکر سنگی فرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شایان 1395-06-14 10:30
حاج آقا صفائیان در امور خیر و عام المنفعه الگوی بسیار خوبی برای سایر مدیران منطقه هستند و من از حاج آقای گنجی در عجبم که چگونه این صحبتها را مطرح کردند ،که خود حاج آقا گنجی بارها برای احداث مصلای جم از حاج آقا صفائیان درخواست مساعدت کرده اند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب