00000000000000000000000077IMG18123929.jpg

آینه جم؛ مراسم استقبال رسمی از شهدای گمنام روز شنبه ششم آذر ماه در فرودگاه عسلویه با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان های عسلویه، جم، و کنگان برگزار می شود.

پیکر مطهر 9 شهید دفاع مقدس پس از مراسم استقبال رسمی در فرودگاه عسلویه از شهدای گمنام به شهرهای انارستان، چاه مبارک، جزیره لاوان؛ هندورابی و شهر بوشهر جهت تشییع و خاکسپاری منتقل می شوند.

روز  یکشنبه هفتم آذر ماه نیز پیش از رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت علی بن موسی الرضا (ع) ساعت 14:30 از امامزاده عبدالمهیمن(ع) بوشهر تشییع و در پردیس دانشگاه علوم پزشکی به خاک سپرده می شوند.

گفتنی است از این تعداد شهدای وارده شده در استان پیکر مطهر دو شهید در انارستان، دو شهید در چاه مبارک، دو شهید در جزیره لاوان، دو شهید در هندورانی و یک شهید در پردیس علوم پزشکی بوشهر به خاک سپرده خواهند شد.
تشییع و دفن دو شهید گمنام در شهر انارستان جم

سردار باقر زاده رئیس کمیته تفحص مفقودین جنگ تحمیلی کشور که ظهر امروز و به منظور بازدید و جانمایی از محل تدفین دو شهید گمنام در شهر انارستان به شهرستان جم سفر کرده است با تایید محل دفن دو شهید گمنام گفت: دو شهید گمنام سرافراز دفاع مقدس در شعر انارستان تشییع و دفن خواهد شد.
گفتنی است محل دفن این دو شهید در محل پارک آزادی انارستان است و مراسم تشییع و تدفین همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام ص برگزار می شود

[کد خبر:AJ19276]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب