IMG_20170523_152127.jpg

آینه جم ؛ علی پریشان منتخب دوم شورای شهر جم در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم، بابت اعتماد دوباره شهروندان جمی به وی تشکر کرد.

متن پیام علی پریشان بدین شرح است :


به نام خدا
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، قله حماسه آفرینی ملت بزرگ و والامقام ایران اسلامی بود که با رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و درخشش مردم سالاری دینی، بار دیگر چشم جهانیان را خیره و آنان را مبهوت ساخت.

مردم شریف و نجیب شهر مادری ام جم نیز با حضور پرشور پای صندوق های رای؛ به زیبایی نقش خود را به عنوان صاحبان اصلی نظام ایفا کردند.

حال بر حسب وظیفه و مصداق حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق؛ تقدیر و سپاس اینجانب نثار شما مردم شریف جم که علاوه بر حضور حماسی، مجددا به فرزند کوچک خود اعتماد کردید و اینجانب را به عنوان منتخب خود در شورای شهر معرفی کردید؛ مدیون همه الطاف و همراهی های شما عزیزان هستم و به عهدم به شما وفادارم.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه نامزدهای شورای اسلامی شهر جم که با حضور شجاعانه خود در فضای انتخابات، به حضور پرشور مردم کمک کردند شایسته می دانم به منتخبان شورای پنجم شهر نیز تبریک گویم.

علی پریشان

[کد خبر:AJ21702]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب