00000IMG00554456.jpg

 

آینه جم - به منظور حفاظت و حراست بهتر از جنگل گلوبردکان ریز در شهرستان جم، ساختمان جنگل‌بانی برای این جنگل ساخته می‌شود.

منتخب شورای اسلامی شهر ریز در گفت‌وگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در راستای بیان دغدغه دوستداران طبیعت در خصوص حفاظت از جنگل زیبای گلوبردکان ریز، صبح دوشنبه گزارشی توسط خبرنگار آینه جم از جنگل گلوبردکان بر روی خبرگزاری مهر   و سایت خبری تحلیلی آینه جم قرار گرفت.

حسن رمضانی اضافه کرد: فرماندار جم عصر روز دوشنبه از پروژه‌های بخش ریز بازدیدی را داشت و در همین راستا پیشنهاد ساخت ساختمانی به مساحت ۶۰ متر مربع در حسین‌آباد به منظور استفاده جنگل بانی و تجهیزات اطفائ حریق ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: با نظر مساعد فرماندار شهرستان جم، اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال برای این امر تخصیص یافت و مقرر شد با تعیین زمین، احداث این ساختمان در کوتاه‌ترین زمان انجام گرفت.

منتخب شورای اسلامی شهر ریز ادامه داد: با رایزنی صورت گرفته با اداره منابع طبیعی شهرستان جم و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان در آینده نزدیک اقدامات ارزنده‌ای در راستای حفظ و حراست از این ثروت خدادای برای مردم بخش ریز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همکاری فرماندار شهرستان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان، یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان، پیگیری بخشدار ریز، شورا های اسلامی و شهردار جای تقدیر و تشکر دارد.

 

خبر مرتبط:

منتخب شورای شهر ریز:جنگل گلوبردکان جم در مسیر نابودی/ مسئولان به فریاد برسند+عكس

[کد خبر:AJ22276]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب