000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000yyy.jpg

آينه جم؛ پس از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر انتخاب “ماندگار” به عنوان شهردار جم، خبرهایی از رایزنی با برخی افراد برای قبول کلیدداری شهرداری‌های جم، ریز و انارستان از طرف منتخبین مردمی برای شورایی به گوش می رسد.

به گزارش “ آينه جمجم”، پس از آنکه به دلایل قانونی آغاز بکار شوراهای اسلامی دوره پنجم به تعویق افتاد، فرصتی فراهم شد تا منتخبین مردم در شهرهای جم، ریز و انارستان و البته گزینه‌های احتمالی پست شهردار، بیشتر و بهتر بتوانند بر روی کلیدداری شهرهای مورد اشاره به نتیجه مطلوب برسند.

از لابلای اظهارات شورای منتخب شهر “جم” خبرهایی به گوش می‌رسد، منتخبین مردم بعد از رونمایی از “ماندگاری” شهردار فعلی عسلویه، بعنوان یکی از گزینه های روی میز مورد بررسی، با برخی از چهره‌های آشنا به امور شهری همچون “احمد مهرابی” کاندیدای انتخابات شورای اسلامی دوره پنجم و “ریحانی نیا” شهردار فعلی “انارستان” نیز به گفت و گو نشسته اند.
“مهرابی” دانش آموخته مهندسی صنایع، «ماندگار» دانش آموخته دکتری شهرسازی و “ریحانی نیا” مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران داراست. همچنين جمالي شهردار سابق جم، فرزين مدير سابقه منطقه وي‍ژه بوشهر و محمدي شهردار اسبق ريز از ديگر نام هاي مطرح شده شهرداري جم هستند.

از “ریز” نیز خبر می‌رسد “پالیزان” شهردار فعلی که قبل از انتخابات نیز از طرف برخی از کاندیداهای شورا، تهدید به برکناری شده بود، جای خود را به یکی از این دو نفر یعنی “علی شوکتی” یا “جواد یوسفی پور” خواهد داد. در صورت انتخاب ” یوسفی پور”، فرد جا مانده از ائتلاف ریزی‌ها نیز به یمن این انتخاب به جمع پارلمان نشینان می پیوندد.
“یوسفی پور” سابقه مسئول دفتر مدیر منطقه ای، کارمند امور اداری و سرپرست خدمات پتروشیمی مبین را در کارنامه دارد.
” شوکتی” که سابقه مدیریت آموزش و پرورش جم، رئیس شورای حل اختلاف ریز و یک دوره شورایی در دوره سوم شورای اسلامی این شهر نیز در کارنامه دارد، با اقبال عمومی مواجه شده و قاطعیت، مردمداری، تفکر فراجناحی و نگاه عدالت محوریش، او را به این جایگاه نزدیک تر کرده است.

بر اساس این گزارش، همچنین سه کیلومتر آن طرف‌تر یعنی منتخبین مردم شهر “انارستان” که ردای شورایی بر تن کرده اند، نیز دست به کار شده و رایزنی هایی با برخی از چهره های جامعه ی مهندسی آغاز کرده اند. در این بین “ریحانی نیا” که از همین جامعه می باشد به احتمال زیاد جای خود را به “سید عزیز خلیلی” که فارغ التحصیل مهندسی معماری و هم اکنون کارشناس عمران فرمانداری “جم” یا “زبر دستان” که از قضا دانش آموخته مهندسی عمران و از کارمندان استانداری بوشهر است، خواهد داد.
همچنین در این رایزنی ها از چندین نفر دیگر جامعه مهندسی شهرستان نیز برنامه مطالبه شده است که بزودی گزارشی مفصل تر ارائه خواهد شد.

لذا باید منتظر بود و دید، جامعه مهندسی که کمتر با اقبال عمومی در انتخابات شوراها مواجه است، این بار مورد وثوق منتخبین مردمی برای سکان داری این جایگاه ویژه واقع خواهند شد یا خیر؟/ نسيم جم

[کد خبر:AJ22559]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب