2100551.jpg

آینه جم:  شهردار انارستان با بیان اینکه در ۴ سال گذشته بیشترین اعتبارات از عوارض آلایندگی بوده است، گفت: اندک درآمد شهرداری نیز صرف حقوق و بیمه پرسنل شهرداری می شود.

به گزارش خبرنگار آینه جم، ریحانی نیا ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: مهمترین مشکل شهر انارستان نبود فضای کافی برای توسعه شهر است، برخی دلایل وجود خط لوله گاز در نزدیک شهر، زمینهای زراعی و رودخانه فصلی است ، تنها راه توسعه فضای شهر جابجایی خط لوله گاز( داخل شهر) به سمت کوه های احمد سلمان است.

شهرداری را با بدهی زیاد تحویل گرفتم

 ریحانی نیا از بدهی زیاد شهرداری در دوره قبل خبر داد و اظهار داشت: کل اعتبارات ما از تملک دارایی و منابع داخلی ۱۳ میلیارد تومان بوده که بیشترین سهم را عوارض آلایندگی دارد که درصد زیادی از این اعتبارات به بدهی های دوره قبل اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به قطب کشاورزی بودن این شهر، برای جلوگیری از تخریب باغات، گفت: سعی کردیم باغات را از محدوده شهر خارج کرده تا نخواسته باشیم هزینه های میلیاردی صرف فضای سبز کنیم، این طرح برای اولین بار در شهر انارستان اجرا شده و دراز مدت نتیجه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد : تنها راه خروج از این بن بست و کسب درآمد پایدار برای شهرداری، بازگشایی راه های ارتباطی انارستان با دیگر شهرها و اجرای طرح ممیزی است که به شورا پیشنهاد دادم که به دلایلی نپدیرفتند و نارضایتی هایی ایجاد کرد .

شهردار انارستان بیان داشت: مجموعه شورا هیچ وقت دنبال منفعت شخصی نبوده و همگام با ما در طرح های عمرانی مشارکت داشته اند و با اکثر طرح های پیشنهادی بنده موافقت کرده اند.

وی اظهار داشت: تعامل مجموعه شهرداری با فرمانداری یک تعامل دو سویه و سازنده  بوده است ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز نگاه ویژای با ما داشتند و توانستند با تلاش های زیاد و پیگیری های لازم از استاندار ۳۰۰ میلیون اعتبار برای  شهرداری کسب کنند.

به خاطر شرایط شغلی مجبور به استعفا شدم

ریحانی نیا با بیان اینکه شرایط شغلیم جوری بوده که مجبور به استعفا شدم خاطرنشان کرد: بنده استعفا نامه خود را تقدیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر انارستان کرده ام اما هنوز با آن موافقت نشده است ولی من همچنان روی استعفای خود پافشاری می کنم.

ریحانی نیا با بیان اینکه ازدست دادن یکی از همکارانم در اثر برق گرفتی تلخ ترین خاطره دوران خدمتم بوده است ، گفت: شیرین ترین خاطره من از این دوران اتمام  پروژه ها و تحویل دادن آنها بوده است، یکی از مهمترین این پروژه ها احداث بلوار اصلی شهر بوده که نمای شهر را کاملا عوض کرده است.

وی تصریح کرد: به شهردار آینده پیشنهاد می کنم پروژهایی که زمان و اعتبار لازم برای انجام آنها  نداشتیم مانند احداث تالار فرهنگی ، سه میدان در سه نقطه شهر و جایگاه سوخت در شهر انارستان که درآمد پایدار برای شهرداری داشته باشد، در راس امور خود قرار دهد.

[کد خبر:AJ22713]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب