n82869577-72254737.jpg

 

آینه جم: نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به کمپین نه به تصادف جاده ای جمعیت هلال احمر پیوست.

به گزارش آینه جم، سکینه الماسی روز جمعه در بازدید از پست طرح ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از زحمات آنها در ایام نوروز قدردانی کرد.

وی در این بازدید ضمن امضای میثاق نامه کمپین نه به تصادفات جاده ای، گفت: راه اندازی این کمپین توسط سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حرکتی مثبت برای کاهش حوادث جاده ای است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حادثه خیز بودن جاده دیر به بردخون گفت: فاز 2 تعریض جاده دیر به سمت بردخون به طول یکهزار مترمربع توسط شهرداری در دست اجراست و امیدواریم که ادامه این جاده در دستور کار مسئولان شهرستان دیر و استان بوشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه شهر دیر، بردخون و روستاهای ساحلی تابعه در حاشیه جاده قراردارند، اتوبان دیر به سمت بوشهر با ایجاد باند دوم باید در کنار این شهرها و روستاها گذر کند تا زمینه عمران و آبادانی شهرستان فراهم شود.

رئیس جمعیت هلال احمر دیر گفت: 100نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت در پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای و راهنمایی در طرح به رفت در خدمات رسانی به گردشگران دیر فعال هستند.

مهدی نظامیان افزود: ایستگاه سلامت با هدف انجام آزمایش قند خون و فشار خون و توزیع بروشورهای بهداشتی در بین مسافران از فعالیت های جوانان هلال احمر دیر است.

وی اضافه کرد' مسافران نوروزی، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم، از کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی ' به رفت - نه به تصادفات' در پست هلال احمر این شهرستان استقبال کردند.

کمپین نه به تصادفات جاده ای با هدف آگاه سازی مردم برای کاهش تصادفات و تلفات آن به همت جمعیت هلال احمر کشور ایجاد شده است.

[کد خبر:AJ24307]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب