947333GHAB-KHABAR.jpg

 

آینه جم؛ به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، ٢٠ مدرسه در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر کلنگ زنی می شود.

به گزارش آینه جم؛ سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: اعتباری بالغ بر ٩٠٠ میلیارد ریال برای شروع به ساخت ١٧ مدرسه، هوشمندسازی و ساخت سالن ورزشی و اجتماعات مدارس از محل اعتبارات نفت (پکیج ۶٠٠ میلیاردی) اختصاص یافته است.

سکینه الماسی در ادامه گفت: اطلاعات دقیق این پروژه ها را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم تا شهروندان گرامی در جریان جزییات روند آماده سازی مدارس قرار گیرند.

[کد خبر:AJ27361]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # پایداری 1397-11-14 09:58
آره معلومه پروژه آب جم از سال 89-90 همینجور مونده فقط بلده جدول بکشه و صحبت از 600 ملیارد بکنه. خانم محترم نتیجه عملی به مردم بده. ماحصل کار چی بوده؟؟ رو کاغذ همه چی ممکنه همه جور نقاشی میشه کشید. نفت وظایف اصلی و قانونی محوله خودش در ارتباط با مسئولیتهای اجتماعی ،در قبال محیط پیرامونی راانجام نمیده و فرار میکنه اون موقع میاد 600 ملیارد تقدیم شما بکنه. بسه دیگه لطفا بیشتر به شعور مردم توهین نفرمایید. یک پروژه اساسی و زیرساختی و بنیادی تو این حوزه شما عملی نشده با چارتا روکش آسفالت و تعویض دو تا تیر چراغ برق و و احیانا ساخت دوتا کلاس درس هیچ دردی از دردهای فراوان این مردم مداوا نخواهد شد. راجع به فرودگاه جم چه گلی به سر مردم زدید؟ راجع به اشتغال هم به حدی اوضاع فاجعه بار است که دیگر نیازی به توضیح ندارد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب