0000000000010007uhh.jpeg

 

 

آینه جم- غرفه پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان کارشناسان و متخصصان این حوزه از اقصی نقاط جهان بود.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در روز اول و دوم این نمایشگاه «محمدهاشم نجفی»، مدیرعامل پتروشیمی جم به همراه «امیر اکبری»، عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران و متخصصان هلدینگ جم میزبان مجید امیدی شهرکی، معاون پارلمانی وزیر نفت؛ دکتر علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیّر، جم و عسلویه در مجلس؛ مجید نوعی، دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور راهبردی؛ مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی‌؛ مدیرعامل شرکت صنایع نفت اویلکو و همچنین هیئت‌هایی از کشورهای خارجی بودند.
در غرفه پتروشیمی جم کارشناسان و مدیرانی از بخش‌های فنی، فروش و صادرات، بازرگانی، تدارکات، روابط عمومی و امور بین‌الملل با مراجعه‌کنندگانی از شرکت‌‌ها و موسسات مختلف مذاکره داشتند و با تعامل و همکاری دوجانبه توانستند به نتایج مثبت و قابل قبولی در راستای اهداف تعیین شده دست یابند.
همچنین در این جلسات تیم بازرگانی، فروش و صادرات جم ضمن مذاکره با مشتریان ثابت و وفادار با هیئت‌هایی از کشورهای ارمنستان، روسیه، عراق، ترکیه، چین و... پای میز مذاکره نشستند و در خصوص چگونگی خرید محصولات و سایر زمینه‌های همکاری اعلام آمادگی کردند.
شایان ذکر است در این دوره از نمایشگاه مراجعه‌کنندگان در دو گروه اصلی تأمین‌کنندگان از شرکت‌های تولیدی، فنی، دانش‌بنیان یا واردکنندگان قطعات، تجهیزات و مواد شیمیایی بودند که با همکاران واحد تدارکات مذاکره داشتند و همچنین مشتریانی از بازارهای هدف همچون کشورهای اروپایی، حوزه CIS، آفریقا، هند، چین و کشورهای همسایه مثل ترکیه و پاکستان بود که کارشناسان و متخصصان CRM جم در خصوص روش‌های فروش در بازارهای مختلف خارجی، نحوه پرداخت و تحویل محصولات مذاکره داشتند.
گفتنی است شرکت‌های مذکور از طریق سیستم ثبت آنلاین تامین‌کنندگان مستقر در غرفه پتروشیمی جم، با همراهی و راهنمایی نماینده تیم تدارکات، به صورت آنلاین با بررسی وندور لیست جم، موفق به ثبت اطلاعات خود در بانک اطلاعاتی تامین‌کنندگان جم شدند.
بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» ر با حضور مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی از بخش‌های مختلف این صنعت از جمله اکتشاف و تولید، حفاری، صنایع پایین‌دستی- پتروشیمی، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تولیدکنندگان فرآورده‌های نفتی و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت و بیش از 2000 شرکت ایرانی و خارجی در حال برگزاری است.
شایان ذکر است این نمایشگاه از ۱۹ تا 22 اردیبهشت‌ماه 1403 به ‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه شماره 38 در سالن B38 متعلق به پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه بازدید نمایند.
[کد خبر:AJ45676]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب