آینه جم؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان جم از نشست امروز شوراها و اعضای ستاد دکتر روحانی با استاندار خبر داد.

 

13930129174018159255508e3.jpg

علی پریشان در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: بعد از نشست شامگاه جمعه در راستای حمایت از آقای نادری فرماندار فعلی، مقرر شد پیگیری هایی در مرکز استان برای حمایت از وی داشته باشیم.

پریشان گفت: امروز اعضای شوراي اسلامی شهرستان و شهرهاي ريز، انارستان و جم و همچنین اعضاي ستاد دكتر روحاني با استاندار محترم استان بوشهر نشستی داشتیم.

وی افزود: در جلسه فوق با دکتر سالاری، حمايت مردم شهرستان جم از دولت تدبير و اميد و تشكر از زحمات و تلاش هاي استاندار محترم و نگاه ويژه اي كه به اين شهرستان داشته اند عرضه داشتیم.

پریشان با بیان اینکه مراتب نگراني و مخالفت مردم و شوراها در خصوص اين تصميم به اطلاع استاندار رسانيده شد گفت که همه تاکید کردیم آرامش و فضاي تعاملي كه فيمابين آحاد مردم و مسولان و شركت ها نفت و گاز منطقه به وجود آمده است نشان از توانمندي جناب نادري در مدیریت ارشد شهرستان است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: در جلسه تاکید کردیم که شخصيت جناب نادري و نوع عملكرد ايشان به گونه اي كه مردم ايشان را دوست داشته و اين آرامش و تعامل، قطعا به توسعه شهرستان و اجراي برنامه هاي دولت كمك خواهد كرد و تغيير ايشان، منطقه جم را از قافله توسعه عقب نگه خواهد داشت و چنانچه فرماندار ديگری جايگزين شود قطعا تا اين آشنايي نسبت به سراسر شهرستان پيدا كند مدت زيادي طول خواهد كشيد كه ضرر و زيان آن متوجه مردم خواهد شد.

پریشان گفت: استاندار در جلسه فوق بیان داشته است که فعلا قصد تغيير ايشان ندارم ولي تغيير در همه سطوح امري طبيعي و لازم است اگر چنانچه اين تغيير اتفاق بيفتد قصد بنده خداي ناكرده، كم اهميت بودن شهرستان جم نیست.

علی پریشان اضافه کرد: استاندار نیز رضايت كامل از تلاشهاي جناب نادري داشتند و تاکید کرده که همين حضور شما مسولان در دفاع از ايشان، نشان از عملكرد موفق فرماندار است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم افزود: طبق فرمایش استاندار، در نهايت اگر تغييری هم باشد قطعا نظر شوراها و مردم مد نظر خواهد بود و يقين داشته باشيد فرماندار بعدي شما انساني با توانمندی فرماندار فعلی یا به مراتب بالاتر خواهد بود كه آنچه خواست مردم و دولت خواهد بود به آن عمل خواهد شد.

علی پریشان خاطرنشان کرد: به عقیده بنده و بنا به صحبت های فیما بین و شواهد موجود و بنا به ضرورت پیش آمده و همچنین اعتقاد استاندار به نحوه عملکرد جناب نادری، انتقال وی به شهرستان عسلویه دور از واقعیت نیست.

 

 

[کد خبر:AJ4602]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # دوستدار آب وخاک جم 1394-03-16 19:54
خداحافظ جناب نادری دوست داشتنییییییییییییییییییییییییییییی.
به یاری خداوند آینده دوباره برگردید جم ، دیار خودت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # بی نام 1394-03-17 11:55
درود بر خان همیشه در صحنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب