آینه جم؛ فرماندار جم در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای جم، با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

8I4A7260.jpg


به گزارش آینه جم؛ فتح اله نوروزی در حاشیه ی این آیین، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را بهار قلب ها خواند و افزود: ماه رمضان، ماه طهارت روح و دوری از آلودگی های مادی و معنوی است که باید از این فرصت، به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی شهدا را مظهر آزادگی، پاکی و رشادت دانست و اظهار داشت: پایداری انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران، رزمندگان و جانبازان است و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

 
نوروزی با بیان اینکه هر قدر برای خانواده شهدا و ایثارگران کار کنیم کم است تصریح کرد: شهدا حقی بزرگ به گردن کشور دارند و تکریم و حل مشکلات خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران نیز باید سرلوحه ی کار تمام مسئولان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم تلاش در جهت رفاه و آسایش مردم را در راستای اهداف شهدا توصیف کرد و افزود: از هیچ تلاشی در راستای توسعه ی شهرستان جم دریغ نخواهم کرد و به همراهی و همگامی مردم و نخبگان شهرستان باور دارم.

وی از پیگیری، تلاش، استفاده از خرد و تدبیر و اتکا به بدنه کارشناسی به عنوان موتور محرک  جامعه یاد کرد و گفت: همه باید برای رسیدن به فردایی بهتر تلاش کنیم و بی شک همدلی و هم زبانی تنها راه رسیدن به توسعه ی همه جانبه است.

نوروزی تصریح کرد: ان شاء الله با تلاش همه ی مردم و مسئولین، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان جم باشیم

 
 
[کد خبر:AJ5027]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بسیجی 1394-03-31 18:06
خدایا به حق چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها
*
"اللهم عجل الولیک الفرج"
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # رضا حیدری 1394-03-31 18:09
به آقای نوروزی تبریک میگم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب