آینه جم:با حضور مصطفی سالاری استاندار بوشهر 4 مدیر در حوزه ستادی استانداری بوشهر منصوب شدند.


به گزارش آینه جم:صبح امروز در این آیین که در سالن اجتماعات شماره یک استانداری بوشهر برگزار شد، اکبر روشن‌ضمیر به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری، کریم جعفری به عنوان مدیرکل روابط عمومی، فاطمه دهقانی به عنوان سرپرست امور بانوان و خانواده و محمدباقر سعادت نیز به عنوان مشاور ارشد استاندار در امور اجتماعی منصوب شدند.

در این مراسم از علی موذنی مدیر سابق روابط عمومی، زهرا عرفان مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده، بهرام اسدیان مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری تقدیر شد.

بهرام اسدیان مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری در این نشست گفت: اگر رتبه و مقاومی توسط منابع انسانی کسب شد حاصل تلاش نیروهای متخصص و تلاشگر این حوزه بوده و از همین جا ضمن تبریک به آقای روشن ضمیر از حمایت استانداران بوشهر هم قدردانی می‌کنم.

علی موذنی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری نیز گفت: فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی مغتنم است و توفیقی است که خداوند به بندگانش داده است.

وی بیان کرد: از حمایت استاندار سابق و فعالی بوشهر و تلاش همکارانم در روابط عمومی استانداری و سایر مدیران اجرایی به خاطر کمک و همراهی بنده در روابط عمومی استانداری قدردانی می‌کنم. تلاش شد تعامل سازنده به رسانه‌ها داشته باشیم و همه اصحاب رسانه برای ما مساوی بودند و سعی شد  در برنامه‌های مختلف آنان را سهیم کنیم.

زهرا عرفان مدیر سابق امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز با قدردانی از استانداران سابق بوشهر و ارشادات امام جمعه بوشهر گفت: آنچه داریم به برکت جامعه اسلامی است و هر جا مشیت الهی حکم کند آماده انجام وظیفه هستیم و توانستیم توفیقاتی کسب کنیم.

محمد باقر سعادت مشاور ارشد استاندار بوشهر در امور اجتماعی نیز با قدردانی از وزارت کشور و هیئت دولت برای انتخاب مدیری از جنس مردم و خانواده شهید، گفت: افتخار همکاری با استاندار بوشهر را در جریان انتخابت ریاست جمهوری داشتم و ایشان در هر پست و مقاومی که بوده منشا خدمات ارزشمند بوده و در این مسئولیت نیز موفق خواهد بود./ فارس












































                                                                                                

[کد خبر:AJ2939]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب