آینه جم،نماینده مردم بوشهر در مجلس می گوید: آیا سهم مردم بوشهر فقط بهره مندی از آسیب های زیست محیطی منطقه عسلویه است؟

 

 

 

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس می گوید: آیا سهم مردم بوشهر فقط بهره مندی از آسیب های زیست محیطی منطقه عسلویه است؟

 

 

 

به گزارش آینه جم، عبدالکریم جمیری در خصوص گسترش شعاع 100 کیلومتری برای جذب نیرو در استان های فارس و هرمزگان تحت عنوان مناطق بومی انرژی پارس عسلویه گفت: از دولت عدالت محور انتظار این بوده و هست که بر اساس موازین عمل کنند و از عوامل نفوذی تبعیت نکنند ولی متاسفانه گاه شاهد مصوباتی در دولت می باشیم که شائبه بالا رفتن نفوذ و کم شدن رنگ و بوی عدالت دارد.

 

 

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی که با گام نیوز گفتگو کرده، افزود: مصوبه اخیر دولت نشان داد که دولت محترم در عوض پاسخگویی به مردم استان که چرا همچنان نتوانسته است زمینه اشتغال جوانان عزیز بوشهری را تا سقف 50% در منطقه پارس فراهم نماید سهمیه 50% را به 25% تقلیل داده است و جوانان جویای کار استان همچنان از بیکاری رنج می برند.

 

 

 

وی ابراز داشت: دولت با برنامه ریزی مناسب و ایجاد زیر ساخت های لازم باید توان خود را برای اشتغال جوانان بوشهری با استفاده از وجود نفت و گاز استان بالا می برد.


 

جمیری ادامه داد: این نقص در برنامه کار و دولت نباید به حذف سهمیه مردم استان ختم شود.

 

 

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیا سهم مردم بوشهر فقط بهره مندی از آسیب های زیست محیطی منطقه است؟

 

 

 

وی بیان داشت: دولت باید توان خود را در شناسایی فرصت های شغلی به نیروهای طالب کار در سطح استان بالا ببرد و بیکاری را که یکی از معضلات اساسی جامعه امروز ما است حل نماید.

 

 

 

جمیری گفت: در مصوبات دولت فقط رئیس دولت مسئول نیست بلکه همه اعضا محترم دولت مسئول رای و نظر خود هستند و باید پاسخگو باشند و اگر همگان خود را مسئول بدانند مصوبات از اتقان بهتری برخوردار می شد و قطعاً رضایت مردم را بیشتر جلب می نمود.

 

 

[کد خبر:AJ2433]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب