به گزارش آینه جم:با کناره گیری دکتر یونس محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آغاز دولت یازدهم وپس از گمانه زنی های فراوان دقایقی پیش جایگزین وی در این سمت مشخص شد .


بر اساس گزارش سوگ،خانم دکتر ماحوزی نائب رئیس شورای اسلامی سوم شهر بوشهر به عنوان اولین مدیرکل زن در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرمنصوب شده است .

مراسم تودیع و معارفه هفته آینده برگزار می شود .

حمیده ماحوزی متولد ۲۰ مهر ماه ۱۳۳۹ تنگستان در استان بوشهر است. وی فعال فرهنگی و دو دوره نماینده مردم بوشهر در شورای اسلامی شهر بوشهر است.

وی تحصیلات دانشگاهی خود را از مرحله کارشناسی مدیریت آموزشی در دانشگاه شیراز آغاز کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از شیراز گردید. وی دارای دکتری تعلیم و تربیت ازدانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان است.

چهارده سال سابقه تدریس، مشاوره و مدیریت در آموزش و پرورش استان بوشهر،  مدیر و معلم نمونه کشوری در سال ۱۳۸۵ ، مدیر مرکز آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای دخترانه الزهرا ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،رئیس هیأت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان و تدریس در مراکز عالی آموزشی استان بوشهر بخشی از عملکرد وی در سنوات گذشته است/

[کد خبر:AJ3160]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب