فرماندار جم در دیدار از کلاس های آموزشی داریوش تازش و محمد جواد علی بابایی، دو تن از هنرمندان سرشناس خوشنویسی شهرستان جم،  بر لزوم تقویت حوزه هنر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛ عبداله نادری جایگاه هنر و هنرمند در دولت تدبیر و امید را ویژه توصیف کرد و افزود:دولت یازدهم پشتیبان هنر و هنرمندان می باشد و تلاش خواهیم کرد رشته های هنری بتوانند جایگاه واقعی خود را در بین مردم به دست آورند.

  نادری با اشاره به موفقیت های بزرگ خوشنویسان شهرستان در سطوح مختلف، گفت: جوانان شهرستان جم دارای استعدادهای خوبی در عرصه ی هنر هستند و باید شرایط مطلوب برای فعالیت و رشد روزافزون آنان فراهم گردد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش جمعی مردم و مسئولان شاهد توسعه ی روزافزون هنر اصیل ایرانی در شهرستان جم باشیم.

داریوش تازش نیز در سخنانی با تقدیر از حضور فرماندار جم در جمع خوشنویسان، به بیان مسائل و مشکلات هنرمندان پرداخت و خواستار توجه ویژه ی مسئولین به حوزه هنر شد.

محمد جواد علی بابایی نیز در سخنانی کوتاه، از نگاه مثبت دولت به حوزه ی هنر تقدیر کرد و ابراز داشت: هنرمندان شهرستان با تمام سختی ها و مشکلات، حوزه ی هنر را فعال نگه داشته اند و انتظار می رود هم مردم و هم مسئولین با همت بالا شرایط را برای بسط هر چه بیشتر هنر در شهرستان فراهم سازند.
در ادامه ی این بازدید، فرماندار جم از کلاس آموزش ساخت گل و ... نیز بازدید کرد.

















[کد خبر:AJ3221]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب