فرماندار شهرستان جم در دیدار با بانوان نخبه و کارآفرین این شهرستان گفت: زنان ایرانی در بسياري از حوزه ها، پيشگام هستند و باید برای ارتقای نقش و جایگاه آنان در جامعه تلاش کرد.



به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛عبداله نادری ، توانمند سازي زنان در حوزه هاي مختلف را نياز اساسي جامعه دانست و خاطرنشان ساخت: بايد با تقويت خودباوري و اعتماد به نفس در بانوان ، زمينه را براي حضور هر چه بيشتر آنان در عرصه هاي مختلف سیاسی،فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي فراهم كرد .

نادري افزود :پيش نياز ايجاد تحول در جامعه ، تحول در انديشه افراد است و بانوان شهرستان بايد با نگاه نو به شرايط جامعه و توانمندي هاي خود، در مسائل كلان شهرستان تاثيرگذار  باشند.

نماينده عالي دولت در جم ، با اشاره به تحصیلات و توانمندی بالای بانوان جمی گفت: زنان شهرستان نبايد از كارآفريني و ورود به عرصه ي توليد واهمه داشته باشند.

وی تصريح كرد : معرفي و تشویق زنان نخبه و كارآفرين شهرستان، می تواند به الگوسازی برای ورود سایر زنان به عرصه های تولید و کارآفرینی، کمک نماید.
 
عبداله نادری ياس و نااميدي را عامل انحطاط جوامع دانست و يادآور شد: زنان بايد نقش اساسي در اميد آفريني و افزايش نشاط در جامعه ايفا كنند و اين نقش آفريني مستلزم داشتن روحيه پرنشاط، فعال و اميدوار در زنان است .

فرماندار جم با تقدیر از مشاور اموربانوان فرمانداری در برگزاری این دیدار گفت : امور بانوان فرمانداری بايد با همکاری زنان تحصیلکرده شهرستان به بررسي مسائل و معضلات اجتماعي، چون طلاق، مواد مخدر و ... پرداخته و راهكارهاي عملي را براي رفع اين مشكلات تبيين نمايد.

نادری اظهار امیدواری کرد بانوان شهرستان جم بتوانند در آينده با تلاش و پشتكار، سمت هاي مهم و كليدي در حوزه ی سیاسی و اجتماعی شهرستان را در اختيار گيرند .


























[کد خبر:AJ3227]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب