شنیده می شود با حکم استاندار گیلان، دکتر حسن تاجیک رئیس سابق دانشگاه خلیج فارس بوشهر به عنوان مدیرکل حوزه استاندار در رشت منصوب شده است.


 

به گزارش «آینه جم »؛ دکتر تاجیک که مدرک  لیسانس شیمی محض از دانشگاه شیراز در سال 1366، فوق لیسانس شیمی عالی (پلیمر) در سال 1370 از دانشگاه شیراز، و دکترای شیمی عالی (پلیمر) از همین دانشگاه را در سوابق علمی خود دارد، علاوه بر عضویت در هیئت علمی دانشگاه گیلان، از سال 84 تا 90 ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر را برعهده داشت و پس از آن نیز با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رايزن علمي وزارت علوم و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سرپرست دانشجويان ايراني در مالزي و جنوب شرق آسيا شد.

انتظار می رفت، این بوشهری با سابقه که بر اساس شواهد و قرائن قرابت خوبی نیز با جریان حاکم بر دولت داشته و دارد، بتواند پستی بسیار بالاتر از آنچه امروز در رشت به او داده اند را در اختیار بگیرد، اما انتصاب وی به عنوان رئیس دفتر استاندار گیلان نشان داد، جایگاه کنونی دکتر تاجیکِ بوشهری ها، نه تنها نسبت به دوران احمدی نژاد ارتقاء نیافته که تنزل هم داشته است.

این در حالی است که برخی رسانه های بوشهری با تیترهای درشتی همچون "یک بوشهری مدیرکل حوزه استاندار گیلان شد" سعی در القاء یک دستاورد بزرگ برای بوشهری ها دارند، حال آنکه بسیاری معتقد هستند تاجیک با این سوابق علمی نمی بایست چنین پستی را در گیلان می پذیرفت، پستی که در اختیار گرفتن آن نیاز به این همه سوابق علمی و اجرایی نداشت و یک مدیر جوان و کم تجربه نیز می توانست از عهده آن برآید.

اما در کنار همه نگرانی های دلسوزان بوشهری، زیرکی مسئولان گیلانی نیز قابل توجه است که تلاش می کنند ساده ترین پست های مدیریتی خود را هم به افرادی کارکشته و صاحب نظر بسپارند.

لازم به ذکر است حسن تاجیک متولد شهرستان جم در جنوب استان بوشهر می باشد./استان نیوز

[کد خبر:AJ3242]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب