به گزارش آینه جم:مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه با اشاره به تاکید وزیر نفت دولت تدبیر و امید و مدیرعامل شرکت ملی نفت در توجه به محیط پیرامونی پایتخت انرژی پارس و بصورت ویژه شهرستان عسلویه از کمک بیست میلیاردریالی منطقه ویژه پارس به شهرستان عسلویه جهت انجام خدمات عام المنفعه در چهار ماهه پایانی سال در این منطقه خبر داد و گفت : این مبلغ بدستور مستقیم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اختیار سازمان منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس یوسفی در این نشست با اشاره به جایگاه عسلویه در سطح کشور و جهان خاطرنشان کرد: همواره نام عسلویه در کنار صنعت بالنده نفت در گوشه گوشه ی جهان شناخته شده و از این رو صنعت نفت عزم خود را جهت توسعه و آبادانی این منطقه در کنار توسعه صنعتی بکار گرفته اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: حضور در جلسه شورای اداری عسلویه و برگزاری نشست های متعدد با شوراهای اسلامی شهر و روستای عسلویه طی 4 ماه اخیر با هدف شناسایی مسایل و مشکلات مردم این مناطق از مهمترین برنامه های استراتژیکی منطقه ویژه پارس جهت تلاش در توسعه متوازن این منطقه بوده است که همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

مهندس یوسفی با اشاره به اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه خاطرنشان کرد: اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری با توجه به تاکید وزیر محترم نفت در اولویت فعالیت های سازمان بوده است که با یاری خداوند متعال در این بخش تقریباً کل تعهدات اجرایی شده است  و در حوزه اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به بوشهر نیز با توجه به حجم بالای تعهدات این پروژه ها بر اساس اولویت بندی در حال پیگیری و اجرا می باشد.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و تعلیم و تربیت نیروهای منطقه تصریح کرد: در سالجاری مبلغ چهار و نیم میلیارد ریال جهت انجام طرح روستا مرکزی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و در حوزه توانمند سازی آموزشی نیز سازمان منطقه ویژه پارس آمادگی خود را در حمایت از طرح های آموزشی و برپایی کلاس های تقویتی اعلام داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست که مدیران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه حضور داشتند گفت: تلاش جهت کمک به وضعیت زیست محیطی منطقه از مهمترین اولویت های کاری وزارت نفت می باشد که از نخستین روزهای حضور اینجانب در منطقه تلاش برای دست یابی به وضع بهتر زیست محیطی مضاعف شده است.

فرماندار عسلویه نیز در این نشست ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزیر نفت ، مدیرعامل شرکت ملی نفت و مهندس یوسفی به محیط پیرامونی و شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: از زمان مدیریت جدید در وزارت نفت و منطقه  ما شاهد تلاش های مضاعف جهت کمک به توسعه روابط فیمابین در شهرستان عسلویه هستیم که بی شک این تلاش ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم قرار خواهد گرفت.

در این نشست جمعی از مدیران ، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه به بیان دیدگاهها ، مسایل و مشکلات این شهرستان پرداختند.

[کد خبر:AJ3246]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب