آینه جم؛ فرماندار جم در دیدار با جوان انارستانی رئیس کمیته ی ورزش های هوایی استان بوشهر، نگاه دولت تدبیر و امید به جوانان را نگاهی ویژه ارزیابی کرد.

به گزارش  آینه جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم، عبداله نادری در این دیدار صمیمانه با تقدیر از موفقیت محسن منصوری در ورزش های هوایی گفت: شهرستان جم دارای استعدادهای بسیار خوبی است و همه ی مردم و مسئولین باید تلاش کنند این استعدادها به شکوفایی و بالندگی برسند.

وی با اشاره به مانور پروازی محسن منصوری در سفر استاندار دولت تدبیر و امید به شهرستان جم و نیز در جمع با شکوه مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استعداد بالای این جوان انارستانی را مورد تحسین قرار داد و افزود: اگر قرار باشد شهرستان جم در سطح کشور و جهان مطرح شود تنها راه آن نخبه پروری و حمایت از استعدادهای کم نظیر این شهرستان است.

نادری اظهار امیدواری کرد جوانان شهرستان بتوانند با خودباوری و تلاش، شایستگی های خود را در عرصه های علمی، ورزشی بیش از پیش نمایان سازند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی استان بوشهر و مدرس کشوری دوره های امنیت پروازی نیز در این دیدار، با تقدیر از نگاه دولت تدبیر و امید و فرماندار شهرستان جم به جوانان، بر لزوم توجه و حمایت حداکثری از جوانان شهرستان تاکید کرد.

محسن منصوری با اشاره به سوابق فعالیت های پروازی خود گفت: به دلیل علاقه ای که داشتم از سال 82 به عرصه ورزش های هوایی وارد شدم و طی این مدت توانستم با تلاش فراوان و حمایت های خانواده و مردم، پیشرفت های خوبی در این عرصه داشته باشم.

منصوری پرواز را یکی از آرزوهای بزرگ خود دانست و افزود: پرواز همیشه برای انسان ها دارای جذابیت بوده است و من نیز با علاقه ای که به پرواز داشتم وارد این عرصه شدم و اکنون خوشحالم که توانستم به عنوان یک جوان ورزشکار، سهمی در معرفی شهرستان و استان داشته باشم.

وی یکی از ابداعات خود را طراحی پایه خاص دوربین برای عکاسی هوایی در حین انجام مانور عنوان کرد و اظهار داشت: اصولا توی دنیا خیلی ها هستند که خوب پرواز می کنند ولی کم هستند کسانی که  بتوانند تصویر واقعی از مانوری که اجرا میشه یا لحظه ی زیبایی که در حین پرواز بوجود می آید را ثبت کنند تا بیننده درک صحیحی از مانورهای ایروباتیک داشته باشد که به حمداله توانستم در این زمینه نیز دستاوردهای خوبی داشته باشم.

رئیس کمیته ی ورزش های هوایی استان بوشهر، از عکسبرداری هوایی شهرهای مختلف کشور خبر داد و افزود: از شهرهای مختلفی در سطح کشور عکسبرداری هوایی داشته ام و این آمادگی را دارم تا در صورت درخواست مسئولین شهرستان، این عکسبرداری هوایی را در سطح شهرستان جم نیز انجام دهم.

این مدرس کشوری پرواز در ادامه عضویت در تیم ملی هدف زنی، اخذ مدرک مربیگری پاراگلایدر از فدراسیون انجمن های ورزشی، تدریس دروس تئوری دوره های امنیت پرواز ، مدیریت و اجرای ۴ همایش کشوری پرواز در استان بوشهر،  مدیریت و اجرای 10 دوره امنیت پرواز در کشور ترکیه، انجام پروژه عکاسی هوایی از ۱۵ شهرک صنعتی تهران، انجام پروژه عکاسی هوایی شهر انارستان،  عضویت در تحریریه مجله پرواز آزاد، اجرای اولین دوره امنیت پرواز بوسیله وینچ روی قایق در کشور و تعریف سیلابس های اولین دوره گراند هندلینگ در ایران  را از دیگر اقدامات و برنامه های اجرایی خود طی 12 سال اخیر دانست.
















[کد خبر:AJ3281]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب