آینه جم:- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ۱۰ طرح مشارکتی محیط زیست در استان بوشهر تدوین و اجرا می‌شود.

به گزارش آینه جم: حسین دلشب در حاشیه برگزاری کارگاه یک روزه هوشیارسازی شهروند سبز به بیان طرح‌ها و برنامه‌های مشارکتی این اداره کل با دیگر نهادهای مدنی، مردمی و دولتی پرداخت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: از ابتدای سال جاری تا به حال بیش از ۱۰ پروژه مشارکتی در حوزه محیط زیست استان بوشهر با همکاری جوامع محلی، تشکل های غیردولتی و شرکت های صنعتی کلید خورده و طرح‌های اولیه آن‌ها تصویب و درحال اجرایی شدن هستند.

وی گفت: طرح حمایت و حفاظت از لاکپشت دریایی، طرح مدیریت زیست بومی، طرح آموزشی، ترویجی و گفتگویی در خصوص تالاب حله، طرح حلقه خوانش زیست محیطی استان بوشهر، طرح حمایت و حفاظت از دلفین گوژپشت، طرح حفاظت از پلنگ آسیایی، طرح آموزشی حمایت از مدرسه زیست محیطی سفیران سبز، طرح حمایت از جبیر استان بوشهر، طرح مدیریت پارک ملی-دریایی نای بند و طرح حمایت و حفاظت از گونه های آندومیک از جمله این طرح‌ها هستند.

دلشب همچنین از همه فعالان، دغدغه‌مندان و کنشگران حوزه محیط زیست استان بوشهر خواست تا طرح‌های مشارکتی خودشان در حوزه‌های خاص زیست محیطی را تدوین و تنظیم کنند و در قالب طرحی مشخص به اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تحویل دهند تا امکان مدیریت مشارکتی در حوزه محیط زیست استان بوشهر مهیا شود.

[کد خبر:AJ10311]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب