آينه جم، مهندس هادي هاشم زاده فرهنگ از استقرار استاندارد ايزو 10015 و اخذ گواهينامه مربوطه در شركت پالايش گاز فجر جم خبر داد.

_images_newsimages_uploads_2015_12_7_15_7_38iso10015.jpg

به گزارش آينه جم به نقل از  روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، مهندس هادي هاشم زاده فرهنگ گفت: در رقابت جهاني امروز، بي شک يکي از ابزارهاي مهم براي ايجاد تحول و بقاي سازماني و رسيدن به اهداف و رسالت هاي مورد نظر، برنامه ها و رويکرد هاي نوين آموزشي است.

 
وي افزود:  در همين راستا اداره آموزش شركت پالايش گاز فجر جم با بهره گيري از بهترين كارشناسان حوزه آموزشي كشور، برنامه ريزي دقيقي مطابق با استانداردهاي روز دنيا را سر لوحه كار خود قرار داده است.

 
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم تصريح كرد:اين شركت با دريافت استاندارد” ايزو 10015 ” گام بلندي در جهت رهرو شدن در مسير تعالي سازماني براي كاركنان اين شركت و دست يابي به اهداف مورد نظر در زمينه ارتقاء دانش كاركنان برداشته است.

 
وي در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به دريافت گواهينامه استاندارد “ایزو 10015” تصريح كرد: توانمندسازي كاركنان ، برنامه ريزي دقيق آموزشي و رعايت فرآيند هاي آموزشي به شيوه علمي و مستند با استاندارد هاي نوين آموزشي با همكاري رابطين آموزشي وكميته هاي مختلف تشكيل شده يكي از مهمترين خط مشي هاي مديريتي شركت مي باشد كه اكنون با استقرار ISO 10015 محقق خواهد شد.

 
مهندس فرهنگ  از اداره آموزش شركت پالايش گازفجرجم به خاطر سيستمي نمودن فرايند آموزش و ارزيابي اثربخشي آموزش هاي انجام شده با استفاده از نرم افزار ايده وهمچنين استفاده از اساتيد مجرب بين المللي در جهت افزايش دانش و مهارت همكاران و برگزاري آموزشها به شكل كارگاهي در واحدهاي مختلف پالايشگاه  نيز تشكر كرد.

 
مهندس آقايي سرمميز شركت IMQ ايتاليا نيز طي مصاحبه كوتاهي گفت: مميزي انجام شده در پالايشگاه همراه با نقاط مثبت و فرصتهاي قابل بهبود فرايند آموزش به خوبي انجام شده است واين موفقيت را به تمامي مديران وكاركنان تبريك گفت.

[کد خبر:AJ10595]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب