آینه جم: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: فردي كه براثر اختلاف خانوادگي، يكي از بستگانش را با ضربات چاقو در برازجان به قتل رساند و متواري شد، در يك عمليات پليسي شناسايي و كمتر از 3 روز پس از ارتكاب قتل دستگير شد.

به گزارش «آینه جم»؛ سردار حيدر عباس زاده ادامه داد: سه شب قبل و در پی گزارش چاقوخورگي فردی 25 ساله به پليس دشتستان، با حضور كاراگاهان در بیمارستان این شهر مشخص شد فرد مضروب به هويت "ابراهيم" براثر شدت جراحات وارده فوت شده است.

وي بيان كرد: قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شده بود و عليرغم رايزني هاي فراوان با خانواده و بزرگان، حاضر به معرفي خود به پليس نشد، به همين دليل طرح هاي عملياتي به مرحله اجرا درآمد.

به گفته سردار عباس زاده، نيمه شب گذشته قاتل در حاليكه با استفاده از يك دستگاه خودرو و به همراه فرد سابقه دار ديگري قصد خروج از استان را داشت، تحت تعقيب و مراقبت تيم هاي گشتي قرار گرفته و در خروجي شهرستان ديلم دستگير شد و به پلیس آگاهی دشتستان منتقل گردید.

وي اظهار داشت: اين قاتل ضمن اعتراف به جرم خود، دلیل آن را اختلاف شخصي و دعوا بر سر كبوتر عنوان كرده است.

اين مقام ارشد پليس با بيان اينكه  در سه سال گذشته كليه قتل هاي اتفاق افتاده در دشتستان كشف و عاملين آن دستگير شده اند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در برابر اتفاقات روزمره خويشتنداري، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری نمایند.

حیدر عباس زاده خاطرنشان كرد: پليس استان بوشهر اين قابليت را دارد که مجرمين خصوصا را در كمترين زمان ممكن شناسايي و دستگير نمايند که آمار برخورد با جرايم خشن در طول سه سال گذشته مويد اين مطلب مي باشد.

[کد خبر:AJ10611]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب