آینه جم: در پی مباحث مطرح شده در فضای مجازی در چند روز اخیر، شورای شهر و شهردار در جلسه ای در دفتر امام جمعه گناوه در فضایی صمیمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش «آینه جم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه گناوه؛ در ابتدای جلسه شهبازی رئیس شورای شهر بابیان اینکه اعضای شورای در پاکی و صداقت  شهردار  متفق القول هستند گفت: آقای طاهری از بدو ورود در شهرداری کارهای بسیار خوبی انجام دادند و قدم های مثبتی برداشتند و توقع شورای اسلامی شهر آن است که شهردار تعامل خود را با شورا بیشتر کند و در کارهای مهم نظرات شورا  را لحاظ نماید وبرای پروژه های شهر توان بیشتری گذاشته شود .

http://www.zolalesokhan.ir/images/imagesized/500_330.jpg

شهبازی در ادامه صحبت و تذکرات خود درباره استعفای شهردار افزود: شورا استعفای ایشان را نمی پذیرد و وظیفه ذاتی خود می داند که همواره بر کار شهردار نظارت کند و در هر جایی صلاح بداند تذکر دهد و از حقوق مردم دفاع کند و ما همچنان  از شهردار  کاملا حمایت می کنیم.

شهبازی در بحث دکل های برق عنوان کرد: این کار از اول اشتباه بوده است و الان نیز شورا با همدلی سعی در حل مسئله دارد چراکه دفاع از حقوق مردم جز وظیفه شوراست.

شهبازی همچنین تصریح کرد : هم اکنون تفاهم و همدلی بسیار خوبی بین اعضای شورا وجود دارد و اختلاف سلیقه نیز طبیعی است.

تردیده عضو جدید شورا نیز طی درخواستی از امام جمعه گفت : جایگاه شورا متزلل شده است و من تقاضا دارم حضرتعالی این اعتبار را برگردانیدو ما طبق قانون در خدمت شهردار هستیم.

خسرو حسینی نیز گفت : برخلاف شایعات آقای دکتر بر شورا تحمیل نشده است و انتخاب خود شورا بوده است و ایشان از بدو ورود کارهای مفیدی از جمله سالم سازی نیروی انسانی انجام داده اند و امورات شهرداری سروسامان گرفته و ما اصلا دوست نداریم ایشان را از دست بدهیم.

کاظم فتحی عضو جدید شورا نیز بیان داشت : شورا و شهرداری سیبل است و مردم انتظاراتی از نمایندگان خود دارند و مسائل با گفتگو و همدلی حل شدنی است واینجا جا دارد از انتخاب اعضای شورا بدلیل حسن اننتخابشان در اننخاب شهردار تشکر کردو الان نیز در پاکدستی  ایشان شکی نیست.

شهردار گناوه نیز با ارائه توضیحاتی درباره تذکرات رئییس شورا گفت: بحث های درون سازمانی و اختلاف نظر طبیعی است و باید آرامش فضای شهر حفظ شود.

وی ادامه داد: بنده نیز برای رفتن  و استعفا در جلسه شرکت نکردم و قبل از جسله دیدار های متعددی با مسئولینن استانی داشتم و استعفا نیز قبل از هرچیزی به ضرر خود بنده است و مطالبی هم که دوستان مطرح کردند براحتی قابل حل است.

شهردار خاطرنشان کرد: بنده عهدی با مردم دارم و تا زمانی که در این پست هستم خودم را موظف می دانم که با تمام توان خدمت کنم .

امام جمعه گناوه نیز با تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت گفت: بنده بدون مقدمه عرض کنم با این طرح مخالفم و معتقدم این طرح از همان ابتدا باید به این شکل انجام  نمی شد و هرگاه شخصی وارد شهر می شود احساس می کند وارد یک نیروگاه بزرگ شده است. کشیدن کابل هوایی معنایی ندارد بحث کابل های هوایی در دیگر کشورها برچیده شده است منتهی باید با درایت و تدبیر با این موضوع برخورد شود.

وی افزود : هدف همه دوستان در شورا و شهرداری یکی است و آن هم خدمت به مردم است پس دیگر نیازی نیست  این مباحث به فضای مجازی و کوچه و بازار کشیده شود و شورا و شهرداری نقل شب نشینی ها شوند. الان بیشتر از هر وقت دیگر مردم ما نیاز به آرامش دارند لذا دوستان می بایست آستانه تحمل را بالا ببرند و با سعه صدر بیشتری بامسائل برخورد کنند و حساب شده عمل کرده و صحبت نمایند.

وی در ادامه گفت : با حضور شهردار و اعضای جدید شورا روحیه  و امید دوباره ای در مردم  ایجاد شده و نباید مردم را مایوس کرد و همه مسئولین درکنار اعضای شورا و شهرداری هستند و مردم هرکجا خدمت را ببینند حمایت می کنند. لذا آقای طاهری نیز چهره فرهیخته و علمی شهر می باشد همانطور که اعضای محترم شورا مورد اعتماد مردمند و همه این پتانسیل ها باید در جهت خدمت به مردم بکار گرفته شود.

حجت الاسلام  رکنی حسینی عنوان کرد: شان و مرتبه شورای شهر باید حفظ شود و به نظرات شورای محترم بعنوان وکیل مردم باید توجه شود.

امام جمعه گناوه در پایان تصریح کرد: انشاالله با وحدت و همدلی که دربین اعضای شورای شهر و شهردار وجود دارد امیدواریم در جهت پیشرفت شهرمان گام برداریم و این صفا و صمیمتی که الان بین شورا و شهردار وجود دارد در تمامی مباحث مدیریتی شهر شاهد باشیم. بنده از هرکس که با صداقت در خدمت مردم باشد حمایت خواهم کرد و همچنان که قبلا دربحث شهردار و شورا با کسی تعارفی نداشته ام در صورتی که جایی انحرانی ببینم تذکرات لازم را خواهم داد.

در پایان نیز مقرر شد ابتدا طرح مشاور دکل های برق فشار قوی مشاهده شده و تمام راه های ممکن جهت انتخاب بهترین راه برای انتقال کابل های برق بررسی شده و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای شهر حمایت قاطع خود را از طاهری  شهردار اعلام نمودند.

[کد خبر:AJ10672]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب