آینه جم: پانزده گردشگرآلمانی وسوئیسی با هشت خودروی مخصوص گردشگری از آثار تاریخی بندر سیراف بازدید کردند.

به گزارش «آینه جم» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان؛ سیروس اخروی تورلیدر این گروه گفت: ما در ابتدا وارد شهرستان دیلم شدیم، بعد از آن در دلوار و از خانه ی شهید رئیسعلی دلواری و آثار تاریخی موجود در منطقه دیدن کردیم و پس از آن وارد بندرسیراف شده و از قلعه نصوری و سازه های آبی سیراف دیدن کردیم.

وی ادامه داد: گردشگران اروپایی پس ازاقامت در سیراف اذعان کرد که بندرسیراف یکی از زیباترین بنادر تاریخی ست و با توجه به سابقه تاریخی آن تبدیل قلعه نصوری به مرکز پذیرایی واقامتی بسیار مطلوب است و می تواند در جذب توریست بسیار مثمر ثمر باشد.

هوشنگی نیز در خصوص ورود گردشگران به منطقه سیراف گفت:این اتوکاروان متشکل از 8 دستگاه ماشین که همگی مجهز به یک خانه کوچک بودند با برنامه ریزی آژانس سیروس سفر و مدیریت جناب آقای اخروی انجام شد.

وی در ادامه گفت:این تور بنا به گفته مدیر آژانس جناب آقای اخروی همه ساله برگزار می شود که سفری به نام جاده ابریشم نیز دارد که از اروپا شروع و از مسیر کشور روسیه و مغولستان تا کشور چین می رود و از آسیای میانه و ایران و قفقاز به ترکیه سفر می نماید.

سیروس اخروی نیز به گفته های هوشنگی افزود و گفت:ما سفر دیگری نیز به نام "دور دنیا" داریم که هر دو سال یک بار انجام می شود.

اخروی در ادامه صحبت های خود گفت:هر ساله ما پکیج سفری داریم که از مسیر ترکیه گردشگران وارد ایران می شوند که این گروه نیز متعلق به همان تور می باشند که به سمت خلیج فارس و بندرعباس حرکت می کنند و از آنجا به سمت کشور عمان و امارات می روند تا زمستان را در کنار سواحل عمان باشند.

وی تاکید کرد: کیفیت این تورها با حمایت و همکاری سازمانهای مردم نهاد با کیفیت عالی برگزار می شود و در این سفر نیز ما از راهنمایی های موسسه سیراف پارس نهایت استفاده را برده ایم.

اخروی همچنین به علاقه و تلاش راهنماهای محلی اشاره کرد و گفت:جناب آقای محمد کنگانی و تیم همراهشان از منطقه شناخت خیلی خوبی دارند و بنابراین به خوبی می تونند راهنمای گردشگران داخلی و خارجی باشند.

محمد کنگانی نیز گفت: ما همه تلاش خود را کرده ایم تا این گردشگران بتوانند به نحو مطلوب از منطقه دیدن کنند.

siraf2

siraf

siraf3

siraf5

siraf4

[کد خبر:AJ10809]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب