آینه جم : تیم فوتبال پرسپولیس با گل های مهدی طارمی مقابل گربه سیاه خود به پیروزی رسید تا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش « آینه جم »؛ از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر تیم های راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی طارمی(۲۴و ۴۲) برای پرسپولیس گل زد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ از راه آهن به عنوان گربه سیاه پرسپولیس نام برده بود اما مهدی طارمی پس از انتقادات فراوانی که از او شده بود دو گل زد و مجددا به صدر جدول گلزنان صعود کرد و پرسپولیس را به جمع مدعیان آورد.

حالا مهاجم بوشهری پرسپولیس با ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ درنیم فصل اول قرار گرفت.

حسن بیت سعید با 8 گل در رده دوم و مهرداد محمدی با 6 گل زده در رده سوم گلزنان نیم فصل اول قرار دارند.

به نوشته خلیج فارس، مهدی طارمی بعد از تعویض از سوی هواداران با شعار «مهدی آقای گل»‌ مورد تشویق قرار گرفت.وی بعد از تعویض روی نیمکت نرفت و با اجازه از برانکو راهی رختکن شد.

برانکو هم در پایان این مسابقه گفت: حیف است که ما این همه موقعیت داریم و سانتر می کنیم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. ما در دیدار با راه آهن هم موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. باید به مهدی طارمی هم تبریک بگویم که دو گل زد و به صدر جدول گلزنان رفت.

طارمی همچنین با نشان دادن پیراهنی که عکس "مهراب" کودک سرطانی روی آن نقش بسته بود، گلش را تقدیم این هوادار پرسپولیس کرد.

عکس/ طارمی گلهایش را به کودک سرطانی تقدیم کرد

[کد خبر:AJ10920]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب