آینه جم: امام‌ جمعه آبدان گفت: در انتخابات آتی فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال ۸۸ در راه است چرا که در آن سال همه‌ چیز در ظاهر پیدا بود و مردم می‌دیدند که چه شعارهایی علیه نظام و اسلام و ولایت سر داده می‌شود.

به گزارش «آینه جم»؛ بخش هایی از سخنان حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حمیدی نژاد‌ در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان به نقل از خبرگزاری فارس را در ادامه می خوانید:

  • باوجود توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب مبنی بر توجه به نفوذ در جامعه به‌خصوص دانشگاه، در برنامه‌های روز دانشجو شاهد سخنرانی و ورود کسانی به دانشگاه‌ها بودیم که سابقه دهن‌کجی و توهین به‌نظام اسلامی و رهبری را داشته‌اند که این اقدام نیز دهن‌کجی مسئولان مربوطه به تأکیدات مقام معظم رهبری است.
  • امروز متأسفانه عده‌ای از خواص ناآگاه به دلیل انحصار و قدرت‌طلبی خود مباحثی چون شورای رهبری را طرح می‌کنند که دشمن را شاد و دل دوستداران نظام و انقلاب را به درد می‌آورد.
  • در انتخابات آتی فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 درراه است چراکه در آن سال همه‌چیز در ظاهر پیدا بود و مردم می‌دیدند که چه شعارهایی علیه نظام و اسلام و ولایت سر داده می‌شود و در برابر مساجد و خیمه‌های عزای اباعبدالله چه اقداماتی انجام می‌شود، اما امروز بانام امام، فرزند امام را علم می‌کنند برای مقابله با خط امام و جانشین امام و انسان متأثر می‌شود که چرا بیت امام بدون توجه به وصیت‌نامه امام و حاج سیداحمدآقا که این روزها را پیش‌بینی کرده بود، اسیر این‌گونه حرکات می‌شود.
  • زارش آمانو دبیر کل سازمان ملل مبنی بربسته شدن پرونده PMD، قید مواردی از جمله تلاش مطالعاتی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای در سالیان گذشته بهانه‌ای برای آمریکایی‌ها است تا در آینده نیز دبه درآورده و از احتمال ادامه این کار از سوی ایران دامن بزنند.
  • با اشاره به حوادث نیجریه و کشتار شیعیان این کشور، عدم واکنش رسانه‌های غربی و معاند به کشتار شیعیان چیز جدیدی نیست، اما متأسفانه در کشور خود ما نیز تعدادی روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که برای کشتار مردم فرانسه سنگ تمام گذاشتند، در برابر کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم سکوت کرده یا واکنش قاطعی نشان ندادند.
  • خلیج فارس
[کد خبر:AJ10949]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب