به گزارش آینه جم:طی یکهفته گذشته شنیدنی های جالب توجهی داشتند که مخاطبان خود را به مطالعه و ملاحظه این شنیدنی ها دعوت می کنیم:

کاندیداتوری مجدد هر چهار نماینده فعلی استان
بد نیست بدانید: آقایان پورفاطمی، موسوی نژاد، احمدی و جمیری چهار نماینده فعلی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز کاندیدای چهار حوزه انتخابیه استان شدند. 

چرا باهنر ثبت نام نکرد؟
بد نیست بدانید: محمدرضا باهنر سیاستمداری که با هفت دوره حضور در پارلمان رکورددار نمایندگی در مجلس بود در این دوره برخلاف انتظار ثبت نام نکرد. وی چندی پیش درباره کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس دهم گفته بود: "یک قهرمان قبل از اینکه مدال طلایش را از دست بدهد خودش باید تشک را ببوسد و کنار بکشد".

رقابت داغ  دایی و خواهرزاده در عرصه انتخابات
بد نیست بدانید: محمدباقر سعادت و عادل دهدشتی، دو داوطلب مجلس دهم هستند که با نام نویسی در حوزه انتخابیه دشتستان به رقابت خواهند پرداخت.
عادل دهدشتی که معاون سابق فرمانداری دشتستان در دولت یازدهم بود، خواهرزاده محمدباقر سعادت می باشد که وی نیز رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان بوشهر بود. منابع نزدیک به این دو کاندیدا می گویند این دو نفر با هم رقابت نخواهند نکرد. اما کدام یک به نفع دیگری کنار خواهد رفت نیز هنوز مشخص نیست.

جوانترین و مسن ترین داوطلب مجلس دهم در استان بوشهر
بد نیست بدانید: جوانترین کاندیدای مجلس دهم در استان بوشهر، اسماء زارعی با 30 سال سن است که از وی به عنوان اولین کاندیدای زن مجلس دهم که در دشتستان ثبت نام کرده است، یاد می شود.
مسن ترین فرد نیز سید محمدرضا مزارعی با 64 سال سن بود که در ششمین روز نام نویسی، اقدام به ثبت نام نمود.

رنگ های انتخاباتی داوطلبین مجلس دهم
بد نیست بدانید: برخی از داوطلبان مجلس دهم رنگ هایی را نیز به عنوان رنگ تبلیغاتی خود انتخاب کرده اند که از این بین می توان به زینب اسماعیلی کاندیدای اصولگرای حوزه بوشهر اشاره داشت که همراهان وی با کلاه و پرچم های زرد رنگ در محل ثبت نام حضور یافتند.

انصراف 3 اصلاح‌طلب و 3 اصولگرا از کاندیداتوری در دشتستان
بد نیست بدانید: غلامرضا رازقی، ایرج مزارعی و علیرضا رضایی هر سه از اصولگرایان معتدل و میانه رو که زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری آنان وجود داشت در نهایت تصمیم به عدم ثبت نام گرفتند.
همچنین جوانشیر کدخداپور، مسعود سیاسی و یدالله قایدی که از گزینه های احتمالی اصلاح طلبان دشتستان به شمار می رفتند از ثبت نام منصرف شدند و از این بین جوانشیر کدخداپور با تغییر حوزه انتخابیه خود از دشتستان به شیراز رفته و کاندیدای مجلس دهم در شیراز شد.

یک دشتستانی از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شد
بد نیست بدانید: غلامرضا اسکندی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.
وی که متولد 1347 در روستای باغتاج از توابع شهرستان دشتستان است در حال حاضر مدیر کل شعب بانک سپه در استان قم می باشد و سابقه دو دوره کاندیداتوری مجلس از دشتستان را در کارنامه دارد.

یک تنگستانی فرماندار مرودشت شد
بد نیست بدانید: با پیشنهاد استاندار فارس و حکم وزیر کشور، ماشاء الله حیدرزاده به عنوان فرماندار شهرستان مرودشت منصوب شد.
وی  که متولد تنگستان و از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان بوشهر است، در دولت اصلاحات سمت های متعددی از جمله فرمانداری تنگستان، فرمانداری گناوه و مدیرکلی تعاون استان بوشهر را در کارنامه داشته است.

آمار نهایی کاندیدای مجلس خبرگان در استان بوشهر
بد نیست بدانید: با پایان یافتن فرصت ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری، 5 نفر از استان بوشهر جهت شرکت در این انتخابات شرکت نمودندآیت الله سید هاشم حسینی بوشهری( نماینده کنونی استان در این مجلس و رییس حوزه های علمیه کشور)، حجت الاسلام محمد سعادتمند( روحانی بوشهری مقیم قم)، حجت الاسلام عباس حبیب الهی( اهل جنوب استان فارس)، محمدباقر عباسی سملی( مدیرکل میراث فرهنگی در دولت اصلاحات و غیر روحانی) و عباس احمدزاده (دانشجوی دکترای بازرگانی و اهل عالیشهر) 5 کاندیدای ثبت نام شده می باشند که در نهایت از این بین یک نفر به مجلس خبرگان رهبری راه خواهد یافت.

جدیدترین آمار قربانیان آنفولانزای خوکی در استان بوشهر
بد نیست بدانید: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخیراً آمار قربانیان آنفولانزای خوکی را در استان بوشهر، دو تن اعلام کرد که در بیمارستان های بوشهر و کنگان فوت شده اند.
وی خاطر نشان کرده است: تاکنون 50 نفر در استان بوشهر با نشانه های بالینی به آنفلوآنزا مراجعه کردند که از این شمار آزمایش 16 نفر در زمینه آنفلوآنزای H1N1 مثبت بوده است.
هر چند که به گفته ی وی با توجه به پایان فصل پائیز موج بیماری آنفلوآنزا کاهش می یابد و موج دوم آن در اواخر زمستان آغاز می شود.

گلزنی عادل فردوسی‌پور در خارگ
بد نیست بدانید: تیم رسانه ورزش در اقدامی خیرخواهانه و با هدف به بیماران کلیوی با حضور در جزیره خارگ به مصاف با تیم پیشکسوتان خارگ رفت که این بازی، با نتیجه شش بر دو تیم رسانه ورزش پایان یافت که گل پنجم این رقابت را عادل فردوسی پور زد.
این مسابقه با استقبال بی نظیر مردم خراگ روبرو شد به نحوی که بعد از 20 سال، ورزشگاه این شهر پر از تماشاگر شد./ب

 

اتحادخبر

[کد خبر:AJ11262]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # دانشجو 1394-10-05 14:27
این آنفولانزای خوکی بلای جون بوشهریاهه حالا حالا دس بردار نیس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # دب 1394-10-05 14:32
حبیب اللهی فامیل قبلی ش اشعثی بوده و اهل دشتستان می باشد نه جنوب فارس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # سلامت 1394-10-08 19:52
دكتر عليرضا رضايي اقدام به ثبت نام نموده است؛ از تهران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب